Salesforce Shopping Index-ə görə, bayram alış-veriş mövsümündə onlayn satışlar noyabr və dekabr aylarında qlobal miqyasda 1,12 trilyon dollara çatacaq.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Adjust-un məlumatlarına görə, e-ticarət proqramlarının qlobal endirilməsi 2021-ci ilin noyabr ayının ilk iki həftəsində zirvəyə çatıb və noyabrın ilk iki həftəsi üçün orta yükləmə dərəcəsi illik orta göstəricidən 18 faiz yüksək olub.
Bununla belə, Deloitte-in bayram mövsümü üçün e-ticarət proqnozları daha müsbət mənzərə yaradır: 2022-ci il tətil mövsümündə onlayn satışların 2021-ci illə müqayisədə 12,8% artaraq 14,3%-ə çatacağı gözlənilir.
İstehlakçılar artan qiymətlərlə daha yüksək dəyər təmin edən seçimlərə üz tuturlar və daha əvvəl alış-veriş edərkən fərdi təcrübələr gözləyirlər. Satıcılar isə adi haldan daha tez promosyonlar və endirimlər təklif edərək cavab verdilər ki, bu da istehlakçılara büdcələrini daha uzun müddətə yaymağa və ən yaxşı sövdələşmələri ələ keçirməyə imkan verdi. Məsələn, Amazon ildə bir dəfə təşkil etdiyi "Prime Day" kampaniyasını bu il iki dəfə edib (Prime Early Access Sale). İkinci kampaniya oktyabrın 11 və 12-də keçirilib.
Adjust-un məlumatlarına görə, e-ticarət proqramlarının qlobal endirilməsi 2021-ci ilin noyabr ayının ilk iki həftəsində zirvəyə çatıb və noyabrın ilk iki həftəsi üçün orta yükləmə dərəcəsi illik orta göstəricidən 18 faiz yüksək olub. Üçüncü həftədə rəqəmlər bir az azalsa da, "Black Friday" günü əhəmiyyətli bir artım əldə edərək 2021-ci ilin orta göstəricisindən 31 faiz yuxarı yüksəlib.