Lovebrand, müştəri tərəfindən yüksək qiymətləndirilən və hətta heyran olan markalar üçün istifadə edilən bir termindir. Müasir şəraitdə praqmatik düşüncə ilə istehlakçılar qiymət, performans və faydalılıq kimi dəyişənlərə görə bəyəndikləri markanı asanlıqla alternativlə əvəz edə bilirlər.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


2005-ci ildə Lovemark anlayışı markaların qəhrəman olduğu istehlak sektorunda marka ilə istehlakçı arasındakı güc balansının markalardan müştərilərə illər ərzində keçdiyini ifadə edən Kevin Roberts tərəfindən ortaya çıxıb. Minilliklə dəyişən güc balansı bu gün də markaların müştərilərin tələb və gözləntilərinə uyğun formalaşması ilə davam edir. Brendlər müştəri yönümlü marketinq strategiyaları üzərində işləyərkən müştəri ilə dərin əlaqə qura bilirlərsə, mükəmməl müştəri loyallığına malikdirlər.


Brend və müştəri arasında əlaqə yaratmaq, müştəri tərəfində hiss etmək üçün zəruri elementdir. Məhsul və ya xidmətiniz müştəridə təəssürat yaratmalıdır. Ona görə də brend öz dadı, görünüşü, hissiyyatı ilə müştərinin duyğularına xitab etməlidir.


Brendin səmimi olması üçün müştəri portfelini çox yaxşı analiz etməli və müştəri ilə empati qurmağı bacarmalıdır. Bu yolla müştərilərini daha yaxşı anlayaraq sədaqət qazana bilərlər.


Love Brand nümunələri


Starbucks


Harley Davidson


Mc Donalds


Apple