Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Performans Marketinqi marketinq büdcənizin səmərəliliyini maksimuma çatdırmağı hədəfləyir. Bu baxımdan, investisiyanın qaytarılması (ROI) marketinq strategiyasının uğurunu ölçmək üçün ən vacib meyardır.


Bu nöqtədə bir çox göstəricilər mövcuddur və marketinq kampaniyasından asılı olaraq əsas performans göstəricilərində dəyişikliklər ola bilər. Məsələn, forma doldurmaqla potensial müştərilərin əlaqə məlumatlarını əldə etmək üçün kampaniyada əsas göstərici aparıcı satınalmaların sayıdır, e-ticarət saytının satışları isə əsas performans göstəriciləri arasındadır. Performans Marketinqi rəqəmsal sahədə varlığını artırmaq istəyən markaları qazan-qazan məntiqi ilə dəyişdirən işləyən bir modeldir. Buna görə də ənənəvi marketinqdən çox fərqli üsluba malikdir. Ən əhəmiyyətli fərqlərdən biri də ənənəvi marketinqdə nəticəni görmədən və nəticədən əmin olmadan yüksək büdcələrlə reklam edə bilməsidir. Bununla belə, rəqəmsal marketinq sahəsində işləyən modeldə nəticələr əldə edildikdə ödəniş edilir. Məsələn, reklamınızı görən istifadəçi əlaqə saxlamadığı müddətcə heç bir ödəniş tələb olunmur. Bu, ən əsas qiymət sistemi olsa da, bəzi reklam formatlarında hər nümayişə görə ödəniş ola bilər.


Rəqəmsal marketinq baxımından reklam üçün uyğun olan hər bir kanal performans marketinqi çərçivəsindədir. Bu səbəbdən performans marketinqinin tətbiqi nöqtəsində birdən çox yol və üsuldan danışmaq olar. Bu nöqtədə axtarış sistemi reklamları, sosial media və remarketinq kampaniyaları önə çıxır. Bununla belə, əlaqəli marketinqdən tutmuş istifadəçi təcrübəsi marketinqinə qədər rəqəmsal marketinqdə aktual və ölçülə bilən istənilən marketinq strategiyası bunlara əlavə edilə bilər. Əsas odur ki, o, dataya əsaslansın və optimallaşdırma şansı verir. Bu baxımdan diqqət çəkən platformalar var: Google Ads, Linkedin Ads, Meta Ads, Yandex Direct…


Performans marketinqi üzrə mütəxəssis kampaniyanın qurulmasından tutmuş strategiyanın formalaşmasına qədər hər şey haqqında biliyə malik olmalıdır.