Düşüncə liderliyinin uğurunu dörd element təşkil edir - bazar konteksti, auditoriya anlayışı, təşkilati uyğunlaşma və təşkilati hazırlıq.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Bazar konteksi


Bazarda nələr baş verdiyini daim izləyin. Bazar kontekstini üç amilə bölmək olar – bazar aktuallığı, mövzunun davamlılığı və rəqabətli mövcudluq.


Bazar marağı: Çoxlu kanallar üzrə, xüsusən də rəqibləriniz ətrafında daxili və xarici sənaye danışıqlarını araşdırın. Bu araşdırma şirkətinizin səsinin söhbətdə harada uyğun olduğunu müəyyən etməyə kömək edəcək.


Kütlənin fikirləri


Məzmun mövzularınızı auditoriyanızın istehlak etmək istədiklərinə uyğunlaşdırmaq uğura aparan yolda düşüncə liderliyinizi müəyyənləşdirir. Bu anlayışı üç amillə təfərrüatlandırın - mövzuya uyğunluq, satınalma prosesinə dəstək və müştəri sübutu.


Korporativ uyğunluq

Şirkətinizi düşüncə liderliyi mövzusunda ekspert kimi yerləşdirmək KOM-larınızdan başlayır. Şöhrət və populyarlıq KOM-lar üçün ilkin şərt deyil. Etibarlılıq əsasdır. Bu isə üç amili əhatə edir: mövzu təcrübəsi, təşkilati uyğunluq və icraçı dəstəyi.


Təşkilati hazırlıq


Düşüncə liderliyi proqramı qısa müddətdə həyata keçirilmir. Maraqlı tərəflərlə əvvəlcədən ünsiyyət qurun və razılaşın ki, uğurlu düşüncə liderliyi proqramı vaxt və resurs sərmayəsini tələb edir.


Təşkilati hazırlıq isə üç amilə bölünür - dəyər, büdcə və komanda.


Mövzuları müəyyən etdikdən sonra, alıcının satış-marketinq dövrləri boyunca inteqrasiya olunmuş şəkildə uğurlu düşüncə liderliyi məzmunu yaratmaq üçün KOBİ-lərinizi cəlb edin.