Bizneslərin mənfi rəylərə doğru reaksiya verməsi və müştəriləri sevindirməsi üçün sosial media hesablarından düzgün istifadə etmələri vacibdir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


CEO-lar sosial mediadan necə istifadə etməlidir?


Müştəriləri idarə etmək və onlarla ünsiyyət qurmaq üçün sosial mediadan istifadə edilməlidir. Əgər CEO olmaqda ciddisinizsə, sosial mediada kim olduğunuzu və məzmunu nə vaxt yerləşdirməli olduğunuzu nəzərə almalısınız.


CEO-lar sosial medianın gücünü anlamalı və ona sərmayə qoymalıdırlar. Müştərinin nəbzini ölçmək üçün forumlardan istifadəyə önəm verməlidir. Bəzi şirkətlər şikayətləri qəbul etmək, onları düzəltmək və müştəri ilə əlaqə saxlamaq üçün sosial mediadan fəal istifadə edirlər.


Bütün sosial media hesablarını bir platformada birləşdirin


Bütün sosial media hesablarında baş verənləri birləşdirməyə imkan verən platforma alın.


Güvəninizi fəal şəkildə qoruyun


Müştərilər sosial məsuliyyət daşıyan şirkətlərlə iş görmək istəyirlər. Reputasiyanızı qorumaq üçün diqqətli olun.


Möhtəşəm sosial media planı yaradın və ona əməl edin


Bir çox sosial media kanallarının hər biri hamısı fərqli məqsədə xidmət edir. Buna görə bir imic yaratmaq, satmaq, ünsiyyət qurmaq, reklam etmək, özünü tanıtmaq, işə götürmək və ya sadəcə dəyər vermək üçün hansı kanallardan istifadə edəcəyinizi strateji olaraq müəyyən etmək üçün sosial media planından istifadə etməlisiniz. Bəzi missiyalar sosial ədalətə və dünyanı daha yaxşı bir yerə çevirməyə yönəlib, lakin onlar sosial mediadan işə götürmə və satış mexanizmi kimi də istifadə edirlər. Bunlar biznesin gizli məqsədləridir və sosial media şirkətinizin məqsədinə çatmaq üçün bir kanaldır.