2023-cü ilin mövzusunu “İndi” olaraq təyin edən Medina Turgul DDB-nin trend hesabatı yeni ili formalaşdırması gözlənilən trendlərə işarə edir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


“Biz bu il trend hesabatımızı hazırlayarkən 20-dən çox trend hesabatını təhlil etdik. Onların hər biri istisnasız olaraq bizə deyirdi ki, 2023-cü ili “yaşayış xərcləri böhranı”nı anlamadan qiymətləndirmək mümkün deyil”. Medina Turgul DDB-nin 2023 trend hesabatını bu cümlələrlə başlayır.


Birdəfəlik gəlirin aşağı olduğu dövrlərdə istehlakçılar daha az məhsulla daha çox fayda əldə etməyin yollarını axtarırlar. İstehlakçılar yalnız brendlərdən “daha ​​sərfəli” məhsullar gözləmirlər. Onlar azalan gəlirlərinə qarşı həyat keyfiyyətlərinə real töhfə vermənizi istəyirlər. Beləliklə, istehlakçılar yalnız sərfəli məhsullar deyil, daha az xərclə daha çox şey yaratmaq üçün ilham axtarırlar. Məzmun istehsalçıları ilə yanaşı, istehlakçıların artan enerji xərclərini azaltmaq istəyən markalar da yaradıcı həllər inkişaf etdirməyə başlayıb. Məsələn, İtaliyanın makaron istehsalçısı "Barilla" dizayn etdiyi xüsusi cihazla istehlakçıları passiv bişirməyə istiqamətləndirir. "Passiv Cooker" ilə "Barilla" makaron həvəskarlarına həm daha az enerji xərci, həm də daha davamlı dünya vəd edir.


“Az çoxdur” tendensiyası ilə paralel olan digər tendensiya istehlakçıların çoxfunksiyalı məhsullara marağının artmasıdır. Hər iki tendensiya eyni istehlakçı ehtiyacından doğulsa da, onlar arasında mühüm fərq var. “Az çoxdur” trendində brendlər istehlakçılara sərfəli həllər təklif edir, eyni zamanda onları özlərindən nəsə əlavə etməyə ruhlandırır.


Pandemiyanın təsirinin ən uzun sürdüyü sahələrdən biri, şübhəsiz ki, istehsal idi. Böhranından sonra yeni məhsullar istehsal etmək həm maddi, həm də mənəvi xərclər sənayenin nəhənglərini belə məcbur etməyə başladı. Yeni məhsulların istehsalının və satın alınmasının çətinləşdiyi müasir dünyada həm brendlər, həm də istehlakçılar yeni mülkiyyət formulları axtarırlar. Müvafiq olaraq, istehlakçılar ehtiyaclarını yeni məhsullarla ödəmək əvəzinə, onları icarəyə vermək, təmir etmək və ya satmaq/almaq yolu ilə getdikcə daha çox qarşılamağa çalışacaqlar.


Pandemiyadan əvvəl “davamlılıq” bütün hökumətlərin və marketinq dünyasının prioritetinə çevrilmişdi. Ancaq pandemiya və sonrasında Rusiya-Ukrayna müharibəsinin təsirləri ilə bütün dünyada artan enerji tələbatı səbəbiylə ölkələr bir-bir davamlı enerji planlarından “qısa fasilə” aldıqlarını açıqladı.


Digər tərəfdən, davamlılıq brendlərin “marka məqsədi”nə uyğun olaraq sərmayə qoyduğu sahələrdən biri idi. Bununla belə, artan istehsal xərcləri və iqtisadi artımın ləngiməsi fonunda brendlər də hər qəpiyi “artım” üçün xərcləməli ola bilər. İnvestisiya şirkəti Refinitiv tərəfindən paylaşılan məlumatlar bu vəziyyəti sübut edir. ESG (Environmental, Social, Governance) investisiyaları 2021-ci ilin sonunda 8,5 trilyon dollardan çox olub; 2022-ci ilin eyni dövründə isə 7 trilyon dollardan aşağı düşüb. KPMG-nin məlumatına görə, ABŞ-dakı CEO-ların 59 faizi növbəti altı ay ərzində ESG investisiyalarını dayandırmağı və ya yenidən nəzərdən keçirməyi planlaşdırır.


İstehlakçı nöqteyi-nəzərindən baxdıqda, artan yaşayış dəyərinin “davamlılıq” gözləntisini üstələdiyini görürük. GWI 2023 trend hesabatına görə, son iki ildə “Ətraf mühitin dəstəklənməsi mənim üçün vacibdir” və “Brendlərin ətraf mühitə uyğun olmasını gözləyirəm” imic ölçülərində qlobal azalma müşahidə olunub.


“The Economist”in məlumatına görə, beynəlxalq turistlərin xərcləri 2020-ci ildə yarım trilyon dollar azalsa da, 2023-cü ildə 1,6 trilyon dollardan çox olacaq. Booking.com-a görə, səyahət planlaşdıranların 30 faizi bu səyahətləri həyata keçirmək üçün artan yaşayış xərclərində fərqli istiqamətlərdən istifadə etmək məcburiyyətində qalırlar.


Yüksək inflyasiya və aşağı faizlər qarşısında əmanətlərini qorumağa çalışan istehlakçılar fərqli investisiya alternativlərində həll yolları axtarırlar. NFT və ya kriptovalyuta birjaları riskdən çəkinən investorları cəlb edir, daha mühafizəkar mövqeyə malik olanlar isə yeni nəsil tanış məhsulları seçirlər.