Facemark.az Marketinq və Metaverse haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Son dönəmlərdə bəlkə də ən cox eşitdiyimiz kəlimələrdən biri Metaversedir. Metaverse, ənənəvi şəxsi kompüterlərdən başqa virtual və artırılmış gerçəklik cihazları vasitəsilə qalıcı onlayn 3 ölçülü virtual mühiti dəstəkləyən, internetin hipotetik bir tekrarlanması olaraq təsvir edilir. Daha da geniş bir təsvir ilə Metaverse istifadəçilərin virtual profillərlə təmsil edildiyi bir virtual sahəyə daxildir. Bu virtual dünyalar, istifadəçi kanallarına və sahə içindəki qarşılıqlı təsirlərə əsasən inkişaf etməyə və böyüməyə davamlı olaraq davam edir.


Bu kainat yeni sahələrin və istifadəçilərin qatılması ilə davamlı böyüyə bilir. Meta (köhnə adı Facebook)un qurucusu Mark Zukerberq Metaverseni “sadəcə baxmaqla qalmayıb təcrübənin içində olduğunuz konkretləşdirilmiş bir internet” olaraq müəyyənləşdirir. Hər nə qədər bu kəlimə həyatımıza yeni girmiş olsa da, əslində çox yeni deyil. Anlayışı ilk dəfə Neal Stephenson 1992-ci ildə nəşr etdiyi elmi fantastika romanı "Snow Crash"da istifadə edərək, Metaverse anlayışında uydurma bir dünyanı xarakterizə etmişdir. Romanda real insanların avatarlarının mövcud olduğu 3 ölçülü virtual bir dünyaya Metaverse adı verilirdi. Əslində Metaverse anlayışı, ortaya qoyulduğu ilk dövrlərdə çox şişirtməli və spekulyativ bir gələcək perspektivi olmaqla tənqid edilmişdi. Metaverse anlayışının bu qədər məşhur olması və əslində həyatımızda bu qədər tez daxil olmasının səbəbi virtual və gerçək kainatlar arasında bir fərqin olmamağı, istifadəçilərin gerçək həyatda yer alarkən eyni anda avatarı virtual kainat içərisində yer tutma şansına sahib olmalarıdır.