Facemark.az xarici mənbəyə istinadən e-poçt marketinqi haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
E-poçt dizaynı üç elementdən ibarətdir: rənglər, şəkillər və tərtibat
Bütün bunlar mail göndərdiyiniz şəxsin diqqətini çəkməyə və onu məzmununuzda saxlamağa kömək edəcək. İnsanların 91%-i yazılı məzmundan daha çox vizual məzmuna üstünlük verir. Üstəlik, şəkillərə sahib olmaq məzmununuzu 80% oxuyacaq dizaynı artıra bilər. Təkcə bu statistikadan dizaynın nə qədər vacib olduğunu və e-poçt marketinq kampaniyalarınıza nə qədər təsir edə biləcəyini görə bilərsiniz.
1. Dizayn insanların oxuma tərzinə necə təsir edir?
Dizayn oxucularınızın bir şey oxumazdan əvvəl görəcəkləri ilk şeydir. Dizaynınız estetik baxımdan gözə xoş gəlmirsə, artıq pis bir başlanğıc etmisiniz. Bəzi istisnalarla belə, oxucunun təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və onları məzmununuzu oxumağa davam etməyə təşviq etmək üçün e-poçt dizaynı zamanı müəyyən qaydalar tətbiq olunur.
2. Necə uğurlu e-poçt yazmaq olar?
E-poçtlarınızın yuxarı hissəsinə diqqət yetirin.
E-poçtunuz ilk dəfə açıldıqda, gördükləri məzmununuzun yuxarı yarısıdır.
Onların diqqətini cəlb etmək üçün yuxarı vizual elementlərin ekranınızın böyük hissəsini tutduğuna və dizaynınızdakı hər hansı digər təsvir və ya mətndən daha böyük olduğuna əmin olmalısınız.
İnsanlar bu bölmədən başlığı oxuya biləcəklər, bu o deməkdir ki, onların klikləyib oxumağa davam etməsi üçün yaxşı başlıq yaratmalısınız.
Statistikanın istifadəsi diqqəti cəlb etməyin ən yaxşı yollarından biridir. Sadəcə əmin olun ki, bu, geniş tanınan bir şey deyil, müvafiqdir. Onları təəccübləndirin!