Bu gün ən çox sevilən sahələrdən biri şübhəsiz sosial media idarəçiliyidir. İstehlakçının ağlına və ürəyinə gedən yolda təməl daşı olan sosial media idarəçiliyi bir sıra fərqli bacarıqlar tələb edir. Bu gün milyardlarla insan sosial media platformalarından istifadə edir və bu rəqəm artmağa davam etdikcə şirkətlər istehlakçılara çatmaq üçün getdikcə daha çox sosial media kanallarına etibar edirlər. Son sorğuda marketinq rəhbərləri marketinq büdcələrinin beşdə birini sosial media kanallarına xərclədiklərini və sosial media kanallarına investisiyalarını artırmağa davam edəcəklərini bildiriblər.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.
Brendlər sosial mediadan necə istifadə etməlidirlər?
Strategiya qurmaq: Sosial mediada strategiya yaratarkən vacib məqam brendin burada olmasının məqsədidir. Brendin məqsədi nədir və o, hansı reaksiyanı gözləyir? Bu iki sualın cavablarına əsasən brendin strukturuna uyğun strategiya müəyyən edilməlidir. Strategiya müəyyən edilərkən brendin ümumi strukturunu aşmamaq lazımdır. Sosial media fərqli bir sahədir, lakin bu, markanızın fərqli davranması demək deyil. Brendin strukturu və xüsusiyyətləri yaxşı təhlil edilməli və müvafiq olaraq yerləşdirilməlidir.
Mütəxəssislərlə işləmək: Sosial media idarəçiliyi brendlərin diqqət etməli olduğu mühüm məsələdir. Sosial media idarəçiliyi bu sahədə mütəxəssislər və təcrübəli insanlar tərəfindən aparılmalıdır. Yaxşı sosial media mütəxəssisinin malik olmalı olduğu keyfiyyətlər var. Bunlar təzyiq altında sakit qalmaq, tez düşünmək və praktiki cavab vermək, çox yönlü perspektivə malik olmaq, insan və sosial psixologiya haqqında biliklərə sahib olmaqdır. Bu xüsusiyyətlərə sahib olan, markanın havasını udmağı bacaran və markanı mənimsəyən insanlarla işləmək çox daha məhsuldarlıq təmin edəcək.
Düzgün hədəf auditoriyaya çatmaq: Çox sayda izləyicinin olması uğur qazandığınız anlamına gəlmir. Önəmli olan sizi izləyən insanların keyfiyyətidir. İzləyicilərinizin neçə faizi sizinlə və dərc etdiyiniz məzmunla həqiqətən maraqlanır? Burada qarşılıqlı əlaqənin əhəmiyyəti ortaya çıxır. Çox sayda maraqsız insanlar əvəzinə daha az, lakin maraqlanan insanlar varsa, məhsuldarlığınız artacaq.