Facemark.az "Müştərilərin gözləntiləri nələrdir?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir.


Gözləntilər müştəri məmnuniyyətinin hədlərini təyin edir. Bundan əlavə, bu fakt bir xidmətdən yenidən istifadə etmək qərarının və sadiq müştərilərin anlayışının əsasını təşkil edir. Əgər müştəri sizin söz verdiyiniz xidməti göstərə bilməyəcəyinizi hiss etsə, bir daha gəlməyəcək. Əksinə, əgər siz onların gözləntilərindən daha yüksək xidmət göstərmisinizsə, əmin ola bilərsiniz ki, onlar sizinlə yenidən alış-veriş edəcək və bu gözəl təcrübəni hər kəslə bölüşəcəklər. Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi müəssisələr üçün vacibdir. Buna nail olmaq üçün məmnuniyyəti ölçmək üçün istifadə ediləcək yüksək etibarlı ölçmə alətinə ehtiyacınız var. Müştərilərlə münasibətdə çox şey səhv ola bilər, ona görə də gözləntiləri təyin etmək, görüşmək və ya lazım olduqda tənzimləmək üçün lazımi səy göstərdiyinizə əmin olun. Mükəmməl müştəri xidmətinin mənası hər bir müştəri üçün fərqlidir. Müştərinizin yüksək səviyyəli xidmət konsepsiyasının nə olduğunu başa düşmək üçün etməli olduğunuz ilk şey onlardan soruşmaqdır. Müştərilərinizin xidmətinizdən və ya xidmətinizdən nə gözlədiyini öyrənməlisiniz. Sonra bu gözləntiləri necə və ya hansı şəkildə qarşılayacağınızı öyrənmək sizə bağlıdır. Müştəri ilə təmasda olduğunuz ilk andan gözlənti standartlarını təyin etmək çox vacibdir. Müştərinin həqiqətən nə istədiyini başa düşdükdən sonra gözlənti standartlarını təyin etməyə başlayın. Bu zaman siz müştərilərinizi hansı səviyyəli xidmətin gözlədiyi barədə məlumat verə, onlara hansı dəstək göstərəcəyinizi söyləyə, xidmətdən əldə edəcəkləri səmərəlilikdən danışa və hansı əsas performans göstəricisi üzərində işlədiyiniz barədə onları maarifləndirə bilərsiniz.