Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Microsoft korporasiyası şəbəkə problemlərinə aid etdiyi Outlook və Teams daxil olmaqla, onlayn xidmətləri ilə bağlı geniş yayılmış problemləri həll edib.
Şirkətin bəyanatında deyilir ki, müştərilər Londonda səhər saat 7:05-dən başlayaraq bir çox regionlarda Microsoft 365 xidmətlərinə, o cümlədən e-poçt və videokonfrans alətlərinə daxil olmaqda çətinlik çəkdiklərini bildirdilər.
Şirkət, problemlərin şəbəkə konfiqurasiyasında edilən son dəyişikliklə əlaqədar olduğunu və dəyişikliyi geri götürmək üçün addımlar atdığını söylədi. Azure bulud hesablama xidmətinin məlumatına görə, şəbəkə problemləri demək olar ki, üç saat ərzində hər bölgəyə təsir göstərib .Onun şəbəkə avadanlığı Londonda səhər saat 9:35-də təmir edilib və "ən çox təsirlənmiş Microsoft xidmətləri şəbəkə bağlantısı bərpa edildikdən sonra avtomatik olaraq bərpa edildi" deyə məlumatda qeyd olunub.