Ashmanov and Partners agentliyi "İnternetdə məhsul axtaran insanlar hansı məlumatlara diqqət edir" mövzsunda araşdırma sorğusu keçirib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, sorğuda iştirak edən onlayn alıcıların təxminən yarısı - 46% - məhsul seçərkən rəyləri ən vacib məlumat hesab edir. İstehlakçılar üçün ikinci ən vacib məlumat növü malların və markaların təsvirləridir - 28%, üçüncü yerdə ekspert rəyləri (13%), dördüncü yerdə isə yaxın adamların rəyi (10%) qərarlaşıb.


Dərmanlar, pəhriz əlavələri və qidalar seçərkən rəylər daha az əhəmiyyət kəsb edir. Rəylər daha çox idman və turizm üçün mallar kateqoriyasında alıcılar tərəfindən tələb olunur. İnsanlar - geyim və ayaqqabı, kosmetika və parfümeriya bölmələrində demək olar ki, 80% adi müştərilər tərəfindən yazılan məhsul rəylərinə etibar edir. İstifadəçilərin üçdə biri məhsul üzrə ixtisaslaşmış mağazalara, təxminən dörddə biri isə müstəqil ekspertlərə etibar edir.


Respondentlərin əksəriyyəti - 98% - sosial şəbəkələrdə məhsulun qeydlərini və blogger rəylərini İnternetdə məhsul seçərkən əhəmiyyətli məlumat hesab etmir. İstifadəçilərin demək olar ki, yarısı - 48% - satın almadan əvvəl həm malların, həm də mağazaların rəylərini öyrənir. Bununla belə, rəylərin növlərini müqayisə etsək, üstünlük əhəmiyyətli üstünlüklə məhsul rəylərinə verilir - 43 və 9%. Məhsula mənfi rəyin olması respondentlərin 30% -i üçün alış üçün itələyici amildir, satıcının mənfi rəyinin olması 22% -dir. Alıcılar onlayn mağaza haqqında daha çox öyrənmək istəyirlərsə, onlar daha çox rəy saytlarında bu haqda rəyləri oxuyurlar – 32% və ya mağazanın özündə – 30%. Yandex və ya Google xəritələrindəki rəylər daha tez-tez öyrənilir - 16%. Çox vaxt alıcılar - 41% - qavrayış asanlığı baxımından mətn-qrafik və video məhsul rəyləri arasında fərq görmürlər.


Bununla belə qeyd edək ki, yalnız mətnli rəylərə üstünlük verən istehlakçıların payı yalnız videoya üstünlük verənlərdən iki dəfə çoxdur, 41%-ə qarşı 18%-dir.