Art.Lebedev Studio yeni loqosunu təqdim edib— 23 gün ərzində dizaynerlər Penza üçün turist loqotipi yaratdılar.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, yaradıcıların qeyd etdiyi kimi, siz loqoya baxdıqda pəncərə örtüyü şəklində bölgənin imza atributunu görə bilərsiniz.
Studiya hesab edir ki, üç qızıl dərəni - buğda, arpa və darı təsvir edən Penzanın emblemi "əsrlərdə ilişib qalıb". İndi turistlər üçün malların üzərində stilizə edilmiş “P” hərfi görünəcək.
2009-cu ildə Art.Lebedev Studio Perm loqosunu hazırlayıb . Bu, Rusiyada öz emblemini alan ilk şəhər idi. Yaradıcıların özləri qərarı üç sözlə izah etdilər: “Sadə, başa düşülən, təkrarlana bilən”.
"Perm - mədəniyyət paytaxtı" layihəsi çərçivəsində yeni loqonun hər yerdə - "zibil qutuları və skamyalardan tutmuş afişa və blanklara qədər" olacağı güman edilirdi.
O zaman böyük qırmızı “P” hərfi böyük ictimai rezonansa səbəb olmuşdu: əvvəlcə yerli sakinlər nəhəng incəsənət obyektlərini həvəslə qarşılayaraq onlarla şəkil çəkdirmişlər, daha sonra isə yerli sakinlərdə şəhərin orijinal atributlarının müzakirəsi başlanmışdır.
Belə ki, sosial şəbəkələrdə “P”-ni “ayıb”, “boş piar”, “ruha tüpürmək”, “küfr” və digər nalayiq variantlar kimi deşifrə ediblər.
Qeyd edək ki, studiya bununla da kifayətlənməyib - indi onun portfelində 30-dan çox şəhər loqosu var.