Yenidən dizayn istehlakçılara şirkətin yeni strategiyasını xatırladacaq.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Nokia təxminən 60 ildən sonra ilk dəfə öz loqosunu yeniləyib. Şirkətin press-relizinə görə, rebrendinq şirkətin sənaye rəqəmsallaşması və süni intellektin birləşməsində B2B texnologiya lideri kimi tanınmasına yönəlib . Yenidən dizayn işləri Lippincott tərəfindən həyata keçirilib .


Yeni loqo şirkətin adını təşkil edən beş kəsilmiş hərfdən ibarətdir. N hərfinin sağ şaquli zolağı, K hərfinin sol şaquli zolağı, A hərfinin isə boşluq var. Loqonun rəngi də dəyişib: mavi başqa rəng diapazonu ilə əvəzlənib.


Yeni loqo “enerjili, dinamik və müasir Nokia-nı simvolizə edir, onun dəyərini və məqsədini vurğulayır. "O, əməkdaşlığın simvolu kimi hazırlanıb", - mesajda deyilir.


Nokia CEO-su Pekka Lundmark loqo dəyişikliyinə münasibət bildirərək bildirib ki, yeni brend şəbəkələrə və sənaye rəqəmsallaşmasına diqqət yetirəcək. Bu, şirkətin strategiyasının yenilənməsini, xüsusən də yeni nəsil 6G mobil şəbəkələrinin inkişafını qeyd edir.


Rəqiblər onun bazar payını hissə-hissə yeməyə başlayana qədər Nokia on ildən artıq müddətdə mobil cihaz bazarında lider olaraq qaldı.