McDonald's İsveçdən küçə yeməklərinin ruhuna giriş edib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, İsveçdə menyusuna əlavə etdiyi yeni küçədən ilham alan toyuq burgerini küçə yeməkləri mədəniyyətini salamlayaraq tanıtmaq istəyən McDonald's, restoranlarının yanında yerləşən rəqəmsal reklam lövhələrini təkərlərin əlavə edilməsi ilə yemək maşınına çevirdi.


Stokholm və Västeras şəhərlərində başlanan kampaniyada təkərli reklam lövhələrindəki QR kodları skan edildikdə, rəqəmsal aşpaz burger hazırlamağa başlayır. QR kodunu skan edənlərə telefonlarında McDonald's tətbiqinə kuponlar göndərilir və orada bir pulsuz toyuq burgeri əldə edə bilərlər.


NORD DDB İncəsənət Direktoru Josefina Norén deyir: “Billboard hazırlamağın çətin tərəfi lövhənin özünü əsl qida aləti kimi hiss etməsi idi, çünki bizim işləmə tərzimizin qida aləti ilə heç bir əlaqəsi yox idi. Amma işlədi. Rəqəmsal açıq reklamlara yeni bir perspektiv gətirmək istədik. Bu, cəlbedici, interaktiv, yeni və insanların McDonald's-ın yeni burgerləri ilə tanış olmasına və hətta sınamasına səbəb olacaq bir şeydir"- deyə bildiriblər.