Başlığı oxuyarkən belə, bizi pandemiya zamanı evdə bağlı qaldığımız dövrə aparan Spotify -ın audio sosial media vasitəsi Spotify Live nəhayət bağlanır. Bununla belə, şirkət əsas tətbiqində canlı yayım xüsusiyyətlərini sınaqdan keçirməyə davam edəcəyini də vurğulayıb.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Spotify Live əvvəlcə Greenroom adlanırdı. Şirkət daha sonra məhsulu rebrendinq etdi və onu Spotify Live kimi öz proqramına inteqrasiya etdi . Tətbiq əvvəllər yaradıcılar üçün əsas Spotify proqramında abunəçilərin eşidə biləcəyi söhbətləri redaktə etmək üçün bir yer idi. Bununla belə, Spotify sözçüsü bildirdi ki, bəzi təcrübələrdən və Spotify istifadəçilərinin canlı səslə necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu öyrəndikdən sonra Spotify Live tətbiqini dayandırmaq qərarına gəliblər.
Bu proqramın bağlanması təəccüblü deyil, çünki bir müddət Clubhouse-a bənzər proqramlar böyük tələbat almışdı, lakin onlar qısa müddətdə özlərini məhv etdilər. Spotify sözçüsü həmçinin Spotify ekosistemində canlı fan-yaradıcı qarşılıqlı əlaqənin gələcəyinə inandıqlarını, lakin müstəqil bir tətbiqin artıq bu baxımdan mənasız olduğunu söylədi. Beləliklə, hazırda bəzi vacib hallar istisna olmaqla, heç kimin audio sosial media platformalarına ehtiyacı yoxdur.
Clubhouse istifadəyə verildiyi bir il ərzində 10 milyondan çox istifadəçiyə çatdıqda, digər sosial media şirkətləri buna cavab olaraq oxşar məhsullar istehsal etdilər və ya satın aldılar. Twitter Spaces-i işə saldı, Meta Facebook-da Live Sound Rooms təqdim etdi, LinkedIn, Reddit və Discord kimi şirkətlər oxşar məhsulları təqdim edəcəklərini açıqladılar. Keçən il Facebook həmçinin Clubhouse kimi Live Sound Rooms təklifini Facebook Live təcrübəsinə inteqrasiya etdi. Sosial media nəhəngi qısa formalı audio Soundbites funksiyasını da dayandırdı.
Nəticə etibarı ilə deyə bilərik ki, hər kəsin evinə qapalı olduğu dövrdə səsli rabitə tələb olunsa da, hazırda çox adamın diqqətini cəlb etmir.