Dünyanın ən məşhur rəqəmsal musiqi platformalarından biri olan Spotify-dan pulsuz istifadə edənlər bu yaxınlarda platformada bir yenilik gördülər və hazırda çalınan mahnının altında açılan tətbiqdaxili sözlər birdən ödəniş divarı kimi görünməyə başladı. Platformanın pulsuz istifadəçiləri həmçinin "Spotify Premium-da sözlərdən həzz alın" deyən bildiriş qabarcığı və Spotify-a qeydiyyatdan keçmək üçün keçidlə qarşılaşdılar.



Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, sözlər funksiyası tezliklə yalnız premium istifadəçilər üçün əlçatan olacaq funksiyaya çevrilə bilər. Spotify-ın PR meneceri CJ Stanley The Verge-ə bu dəyişikliyin "sadəcə bir sınaq" olduğunu söylədi; söz mövzusu dəyişikliyin dual bazarda məhdud sayda istifadəçi ilə sınaqdan keçirildiyini açıqladı. Bununla belə, o, Spotify-ın bu testi niyə etdiyi barədə daha çox məlumat paylaşmaqdan imtina etdi.



Spotify, reklamsız səviyyəsi ilə freemium modelinin musiqi sənayesinin gələcəyi olduğunu iddia etmişdi. Yenə də şirkət son illərdə pulsuz abunə modelini o qədər də bəyənmir. Son qazanc hesabatında Spotify investorlara bildirib ki, reklam dəstəkli səviyyəsinin aylıq istifadəçilərinin sayı keçən il 34 faiz artaraq 343 milyona çatıb. Şirkətin aylıq ödənişli dinləyiciləri də bu dövrdə daha az artım göstərərək 17 faiz artımla 220 milyona çatıb. Şirkətin istifadəçi artımı bu istiqamətdə olsa da, Spotify hələ də gəlirli şirkət deyil.


Spotify rəqibi Apple Music-dən daha populyar olaraq qalır, lakin şirkət hələ də pulsuz istifadəçilərini daha çox ödəməyə inandırmalıdır. Beləliklə, onun ictimai xüsusiyyətlərini premium istifadəçilər üçün eksklüziv etməyə çalışması təəccüblü deyil. Sözügedən xüsusiyyətin pulsuz səviyyədən tamamilə çıxarılıb-çıxarılmaması açıq şəkildə testlərin nəticələrindən asılı olacaq. Bu kontekstdə nələrin olacağını birlikdə görəcəyik.