Ignite Social Media Chrysler Group LLC ilə (Chrysler, Jeep, Dodge, Ram Truck və FIAT markaları üzrə) birgə keçirilmiş tədqiqatın nəticələrini dərc etdi.


Şirkət ComScore ilə birgə istifadəçilərin (təxminən 2 milyon insanın) Facebook sosial şəbəkəsində orqanik postların və ödənişli postların nümayişinə reklam imkanlarından istifadə edərək necə reaksiya verdiklərini izlədi.


Tədqiqat göstərdi ki, Facebook-da orqanik nümayişləri görən istifadəçilər İnternetdə marka üçün arzu olunan təsirlərə təşəbbüs edirlər. Buna baxmayaraq, tədqiqatçılar hesab edirlər ki ödənişli nümayişlər də markaya qısa müddət ərzində böyük sayda istifadəçi cəlb etməyə imkan yaratdığı üçün kifayət qədər əhəmiyyətlidir, hərçənd orqanik nümayişlər daha da effektiv hesab olunur.



Markanın saytına baş çəkmək ehtimalı






Orqanik nümayişlər 1,7 faiz ( və ya 76%), ödənişli nümayişlər isə tədqiqatın 4 həftəsi ərzində 0,4 faiz (28%) saytın baş çəkməsinin sayını artırmışdır. Nəzarət qrupunun (markanın yenilənmələri görməyən) və həmçinin orqanik və ödənişli postların nümayişlərini görmüş istifadəçilərin göstəriciləri müqayisə olundu.



Bir istifadəçi tərəfindən marka saytının gözdən keçirilmiş səhifələri





Tədqiqatın ilk həftəsindən sonra orqanik nümayişləri görmüş istifadəçilər, Chrysler Group saytının sosial şəbəkəsində postları görmüş istifadəçilərdən 6 dəfə daha çox izləyiblər. Ödənişli reklamı görmüş istifadəçilər isə saytda reklamlara baxmamış istifadəçilərlə müqayisədə səhifələri 2 dəfə daha çox gözdən keçiriblər.



Chrysler markasının mövzusu üzrə sorğular







Beləliklə, kifayət qədər maraqlı tədqiqat əldə olunub. Markaların mövzusundan asılı olaraq istifadəçilərin davranışlarının necə dəyişdiyini öyrənmək maraqlı olardı . Bəs siz necə, nə vaxtsa bu cür sınaqlar keçirmisinizmi və hər hansı nəticələrə nail olmusunuzmu?