Reklam xərclərinin düşməsinə mane ola bilməyən Google, ən böyük gəlirvasitəsi olan “Adword” mobil ilə eyni platformada bir araya gətirir. Gəlirlərinin əhəmiyyətli bir qisimini reklamlardan qarşılayan şirkət, rəsmi blokunda verdiyi elanda, Adwords xidmətini mobil ilə birləşdirən yeni "Enhanced campaigns" (Genişləndirilmiş kampaniyalar) xidmətini təqdim edib. Dəyişikliklər çərçivəsində reklam verənlər bundan sonra web və mobil kampaniyalarını tək bir yerdən idarə edə biləcəklər. Mobil istifadəsiylə birlikdə daim inkişaf edən marketinq prosesinin daha kompleks vəziyətə gəldiyinə diqqət çəkən Google, “inkişaf etdirilmiş kampaniyalar” sayəsində reklam verənlərin bütün cihazlar üçün yer, günün saatı və cihaz növü kimi meyarlarını əsas götürərək marketinq müddətini eyni yerdən davam etdirə biləcəklərini bildirir.



Digər bir tərəfdən inkişaf etdirilmiş kampaniyalar, rəqəmsal reklamçılığın qanayan yaralarından hazırlanan sərmayənin geri qaytarmasının hesablanması mövzusunda da reklam verənlərə kömək olacaq, çünkü Google yeni reklam vasitəsiylə birlikdə AdWords kampaniyalarının geri qayıtmağını proqram olaraq yükləmək, edilən axtarış saylarına qədər daha detallı olaraq hesabat haqda məlumat verir.



Önümüzdəki bir neçə həftə ərzində təqdim edilməyə başlanacaq “inkişaf etdirilmiş kampaniyalar” reklam verənlərin qarşısına bir variant olaraq çıxacağı bildirilir. Bu istiqamətdə 2013-ci ilin ortalarına doğru isə bütün Adwords kampaniyalarının bu yeni proqrama daxil edilməsi planlaşdırılır.