Cannes Lions festivalına illər keçdikcə yeni kateqoriyalar da əlavə olunur: 1992-ci ildə press üzrə; 1998-ci ildə the Sibir Lions;1999-cu ildə Media Şirləri; 2002-ci ildə Direct Şirlər; 2005-ci ildə Radio və Titanium Şirləri; 2006-cı ildə Dizayn Şirləri; 2009-cu ildə PR Şirləri; 2010-cu ildə Film Craft və 2011-ci ildə Kreativ Effektivlik üzrə keçirilib. Bu il isə "Innovasiya Şirləri" adlı yeni bir kateqoriya əlavə olundu. Bu kateqoriyaya bu il toplamda dünyanın 40 ölkəsindən 270 müraciət daxil olub.
Bu kateqoriyaya daxil olmuş iştirakçılar Cannes Lions münsiflər heyəti tərəfindən müzakirə olunaraq seçiləcəklər və ilk Grand Prix və Innovasiya Şirləri mükafatına layiq görüləcəklər. Festival tarixində ilk dəfə olaraq,15-16 iyun tarixlərində Palais des Festivals-da nümayəndələr təqdimatları münsif otagına dəvət olunaraq müşahidə edə biləcəklər. Qaliblər 18 iyun çərşənbə axşamı festival mərasiminin ikinci mərhələsində səhnəyə dəvət olunaraq mükafatlandırılacaqlar daha sonra isə tədbir rəsmi Qala açılışı ilə başa çatacaq. “Cannes Lions”un sədri Terri Savaj: "Bu il Cannes Lions üçün tutarlı bir ildir, hüquqlara yalnız Mobile və Branded Content&Entertainment kateqoriyaları olmaqla yanaşı, həmçinin "Innovasiya Şirləri" kateqoriyası da daxil oldu. Biz bu kateqoriyalarda Film Craft kateqoriyasının münsiflər heyətinin istedadlı üzvləriylə yanaşı, oriyentiri təyin edirik, münsiflər heyətinin hörmətli üzvlərini salamlamağa çox məmnunuq" deyə bildirib. Devid Droganın sözlərinə görə, "Yeni kateqoriya, yeni gözləntilər, yeni ümidlər və eyni həyəcan. Mən bu kateqoriyanı real olaraq bu ilki festivalda səbirsizliklə gözləyirəm" deyə bildirib.
Facemark.az saytı və Facemark.tv Cannes Lions festivalının Azərbaycandakı rəsmi media partnyorudur.
TITLE |
PRODUCT/DESCRIPTION |
ENTRANT COMPANY |
COUNTRY |
Necomimi |
Bio sensor technology / communication tool |
Dentsu |
Japan |
Two Screens Are Better Than One |
New type of phone |
Yota Devices |
Russia |
Ingress |
Massive multiplayer location based game |
Niantic Labs At Google |
USA |
Vision Shift System |
New video experience system |
Dentsu |
Japan |
Motley - Telling Stories At The Speed Of Culture |
Social media publishing tool |
Digital Arts Network |
Denmark |
Cinder |
Software technology |
The Barbarian Group |
USA |
PZU Drive |
Connected car ecosystem |
K2 |
Poland |
Engen Fireblanket |
Fireblanket calendar |
Draftfcb Cape Town |
South Africa |
Adidas Window Shopping |
We put shopping into window shopping |
TBWAHelsinki |
Finland |
tshirtOS |
Wearable, sharable, programmable, 100% cotton status update |
MediaMonks |
The Netherlands |
Google Street View Hyperlapse |
Labs experiment |
Teehan + Lax |
Canada |
Virtual Makeup Mirror |
Kinect technology mirror |
ID |
Brazil |
The Feed |
Visual news feed |
R/GA London |
United Kingdom |
Sky Rec |
Hashtag that works like a record button |
AgênciaClick Isobar |
Brazil |
Guide Dots |
Mobile app for the blind |
Y&R Singapore |
Singapore |
Natalia Project |
Global assault alarm system for human rights defenders at risk powered by social media |
RBK Communication |
Sweden |
Small World Machines |
Vending machine with live streaming |
Leo Burnett Sydney |
Australia |
Terra VIP |
Terra VIP glasses invention |
DDB Brasil |
Brazil |
Thunderclap |
Thunderclap - social media technology |
DE-DE |
USA |
Chrome Web Lab |
Interactive website connected to a museum experience |
Google Creative Lab |
United Kingdom |
Radio Ambulance |
Ambulance location notification system |
Maruri Grey |
Ecuador |
A Boy And His Atom: The Worlds Smallest Movie |
Stop-motion animation made with atoms |
Ogilvy New York |
USA |
Nike+ Kinect Training |
Fitness title for Xbox 360 |
AKQA |
United Kingdom |
Karta Mastercard Display |
Nowe technologie |
Getin Noble Bank |
Poland |
Tech Ball |
Sports technology |
SapientNitro |
United Kingdom |