ICAC nədir?
“The Intercontinental Advertising Cup” (Beynəlxalq reklam kuboku) 2007-ci ildə dünyanın üç ən böyük regional reklam festivallarının təşkilatçıları : Asiyanın Sakit okean ərazsində olan ADFEST, İbero-Amerikan FIAP və Yeni Avropanın Golden Drum tərəfindən yaranıb. İlk ildən etibarən Avropanın Art Direktor Klubu olan ADC*E-də həmçinin oranın üzvüdür.
Kubokun əsas missiyası yerli yaradıcılığı ruhlandırmaqdır. Kubokun məqsədi hər hansısa reklam şoularını reklam etmək deyil, bu yerli yaradıcılığın beynalxalq aləmdə müqayisə olunması üçün yaradılan bir konseptdir. Bu regional hakimlər tərəfindən müzakirə olunan yerli festivalın davamıdır ki, yerli yaradıcılıq keyfiyyətini tanımaq və qlobal dəyərləndirmək üçün təzə perspektivlər gətirir.
Bu yeni reklam müsabiqəsinin əsas prinsipi yerli hakimlər tərəfindən idarə olunan regional festivalda qalib gələnlərin beynəlxalq səviyyədə olan İntercontinental seçmələrində jüri qarşısında uğur qazanmasıdır.
Genius Loci
Kubokun əsas prinsiplərindən biri “Dedicated to GENIUS LOCI”dir (dahilərə həsr olunmuş yer). “Genius Loci” Roma mifalogiyasında yerin ruhu kimi özünə yer alıb, mehriban ruh mövcud əraznin bütövlüyünü qorumağa kömək edir. Nyu-York və Paris, Alma Ata və Buenos Ayres, Sarayevo və Bora Bora – bunların hər birinin insanlar tərəfindən toxunulan hər yerdə özlərinə adi bir ruhu var. Bu ruhu anlamaq, hiss etmək və başa düşmək böyük bir işdir. Xüsusi ilə də reklam sahəsində və bu səbəbdən “Intercontinental Advertising Cup” (Beynəlxalq reklam kuboku) yaranıb.
Facemark olaraq da saytımız bu il ilk dəfə olaraq festivalla aparılan danışıqlarda media partnyor elan olunmuş və bundan sonrakı əməkdaşlıq haqqında razılığa gəlinmişdir. Facemark heyəti olaraq da festivalın gedişindən xəbərləri oxucularımızla paylaşacağıq. Eyni zamanda bir sıra məhsuldar görüşlərin keçirilməsi də planlaşdırılır. Bu haqda isə növbəti yazıda məlumat veriləcək.
Festivalın sponsor siyahısı göründüyü kimi olduqca zəngindir.
Göründüyü kimi 2 günlük tədbirin iştirakçıları dünyanın dörd bir tərəfindən dəvət olunmuş uğurlu namizədlər və mütəxəssislərdir. Proqram isə aşağıdan da gördüyünüz kimi olduqca zəngindir.
Program
26 - 27 January 2012
The Ritz-Carlton Hotel, Istanbul
Preliminary Programme:
Thursday, 26 January 2012 | ||
9.30 - 11.00 | Golden Stage of Istanbul | |
Presentations of golden winners from four continental festivals: Khalid Osman, Creative Director, DDB Singapore James Dennis Makanas, Deputy Executive Creative Director at BBDO Bangkok Yasuharu Sasaki, Creative Director, Dentsu, Tokyo and New York Hugo Corredor, Creative Director at Sancho BBDO, Colombia Martin Nino Goldberg, Creative Director at Y& R Argentina |
||
11.00 - 11.15 | Break | |
11.15 - 12.30 | Golden Stage of Istanbul | |
Moacyr Netto, Creative Director and Head of Digital/Integration at DM9DDB, Brazil Pawel Heinze, Executive Creative Director, Leo Burnett Poland Adrian Botan, Regional Creative Officer for CEE McCann Erickson, Partner and Executive CD, McCann Erickson, Romania Rafa Soto, Founder and Creative Director, Herraizsoto&Co Barcelona The key element of presentations will be explanation of personal attitudes, visions, insights … for being a winner |
||
12.30 - 13.30 | Lunch break | |
13.30 - 15.00 |
Creative Society Stage | |
Jimmy Lam, President of ADFEST: Made In Asia - the insights on the unique Lotus Roots Awards winning entries | ||
Ulrich Proeschel, Vice-President Business Development TBWA Europe:Change is everywhere. Actually everything stays the same. | ||
Stefan Böck, CEO and Founder, Creative Society and Felix Heinrich, Partner, Creative Society: Creativesociety.com - connecting intercontinental advertising industry | ||
15.00 - 15.15 | Lunch Break | |
15.15 - 15.45 | Michael Conrad, president of Berlin School of Creative Leadership, Sheridan Johns and Koichiro Tanaka, Creative Director, Projector Tokyo: Call for Creative Leadership |
|
15.45 - 17.15 | Donald Gunn, Founder of The Gunn Report: The very best in global advertising | |
19.00 - 24.00 | Midnight Awards Marathon | |
Non-stop screening of awards reels from Asia Pacific ADFEST, Ibero-America FIAP, Art Directors Club of Europe, New European GOLDEN DRUM. |
Friday, 27 January 2012 | ||
9.30 - 11.00 | Creative Thinkers Stage | |
Philosophy | Slavoj Žižek, probably the hottest philosopher of our time: The Power of Negative Thinking | |
Teaching | Edward de Bono, global teacher of creative thinking: Unleashing your Creative Potential | |
11.00 - 11.15 | Break | |
11.15 - 12.30 | Creative Thinkers Stage | |
Architecture | Boris Podrecca, architect: Spirit of the place in architecture | |
Fashion | Joakim Jonason, global creative director of decade: Give back the power to the creatives! | |
12.30 - 13.30 | Lunch Break | |
13.30 - 14.45 | Creative Thinkers Stage | |
Design | Franco Moretti, President of ADC*E: Communications in the open space | |
Advertising | Farid Chehab, Honorary Chairman, Advisor to the Board Leo Burnett MENA:Ten ways for One million returns | |
14.45 - 15.00 | Break | |
15.00 - 16.30 | Intercontinental Creative Stars Constellation | |
Satoshi Takamatsu, Founder and Chief Creative Director, Ground, Tokyo and President of the 5th CUP Jury | ||
Jureeporn Thaidumrong, Creative Chairwoman, nudeJEH, Bangkok | ||
Milka Pogliani and Adrian Botan, McCann, New European agency of the Year | ||
Luis Miguel Messianu, President and CCO, Alma DDB, Miami | ||
Jose Miguel Sokoloff, President and CCO, SSP3Lowe, Colombia | ||
Mariusz Jan Demner, Managing Director of Demner, Merlicek & Bergmann, Austria | ||
20.30 - 22.30 | Intercontinental Advertising CUP Awards Ceremony | |
Istanbul CUP is proud to be held under the highest patronage of President of the Republic of Turkey, dr. Abdullah Gül, and President of the Republic of Slovenia, dr. Danilo Türk. |