26, 27 sentyabr tarixində "Digital October" mərkəzində ən əsas marketinq və reklam festivalı MMFP Red Apple keçiriləcək. Festival bu ilin ən parlaq hadisəsi olacaq. Festivalın iki günü ərzində "Dünya reklam birliyi" tərəfindən qəbul olunmuş ekspertlər öz master-klaslarını keçəcəklər.



MMFP-də bu çıxışlar olacaq:



Rəqəmli marketinqın ən yeni strategiyaları

Sizcə marketinqı "bütün media dünya birtərəflidir" kimi idarə etməyin bir mənası var? Marketinq daima öz vəziyyətini və keyfiyyətini dəyişir. Uzunmüddətli uğurun qazanılması üçün hər bir şirkət daima digital-innovasiyalardan xəbərdar olmalıdır.


Bütün şirkətlər daha mükəmməl bir şeyə nail olmaq üçün marketinqa yanaşma tərzlərini dəyişməlidirlər?Bu haqda Media Arts Group danışacaq.



Siyasi PR və Kann şirləri

Yekaterinburqun Doğuş agentliyi 2013-cü ilin yayın əvvəlində Kann Şirləri beynəlxalq reklam festivalında "Məmurları işləməyə məcbur et" sosial layihəsinə görə 7 mükafat almışdır. Layihəyə görə yollardakı çala-çuxurları şəhər məmurlarının portləri şəklində hazırlamışdılar. Agentliyin yaradıcısı və kreativ direktoru Andrey Qubaydullin şirkətin yaranması, ən böyük uğuru və gələcək planları haqda danışacaq.



Agentliklərin tenderlardakı fakapları


Tenderlarda iştirak qaliblərə yaxşı gəlir və sifarişçilər tərəfindən dəstək qazandırır. Amma heç də həmişə agentliklər buna hazır olmurlar, çünki müsabiqələrin və auksionların keçirilmə prosesini düzgün təqdim etmirlər. Tenderlarlarda iştirak zamanı səhv etməmək və yeni qələbələr əldə etmək haqda siz əyani proqram böiməsinin qonağı olaraq öyrənə bilərsiniz.




İdman marketinqı


İldən ilə fiziki aktivlik və idman daha çox insanların həyatına daxil olur, eyni zamanda idman klublarının, təşkilatlarının və kütləvi informasiya vasitələrinin sayı artır. Hər bir marketoloq marketinqla məşğul ola bilər? İdman marketinqı üçün vacib olanlar haqda "Red Apple" seminarlarından birinin açılışında danışılacaq.



Reklam printı: İdeyadan finala qədər


"АК Wordshop" un aparıcı pedaqoqu Yulian Suetin reklam printlərinin ideyasından yaradılmasına qədər olan bütün prosesi mərhələlərlə danışacaq. Seminarlarda həmçinin şirkətin yaradılma ideyasının eskizləşdirməsi, müştəriyə təqdimatı, pre və post prodakşn mərhələlərinə baxılacaq.




Kontent-bu kraldı


İnternetda həmişə unikal olmağa can atan kontent əsas olur. Saytın semantik yadrolarını nə təşkil edir? İstifadəçilərin sizin resurslarınıza girməsi üçün hansı açar sözlərindən istifadə etmək lazımdır? Bu haqda "Creative and lifestyle" dən Endryu Kontra danışacaq.



Strategiya və kreativın simbiozu


Reklam kampaniyasının strategiyası başqa strategiyalar kimi özündə şirkətin əsas məqsədlərini və nailiyyət əldə etmək üçün istifadə olunan üsulları birləşdirən yaxşı düşünülmüş bir plandır. Kreativ harada başlayır və strategiya harada qurtarır?Dünyaca məşhur McCann Erickson uğur əldə etmiş nümunələr göstərərək reklam kampaniyalarının planlaşdırılması və qurulması haqda danışacaq.



Biznes məsələlərin həllində düşündürücü dizayn

İlk öncə insanlar əşyaların xarici görkəmi, daha sonra daxili ilə maraqlanırlar. Uğurlu biznesin şərtlərindən biri gözəl bağlamadır, ona görə düşündürücü dizayn bu qədər vacibdir. Onun biznes məsələlərinin həllindəki əsas xüsusiliyi digər insanların arzu və ehtiyaclarını anlayaraq dünyaya onların gözü ilə baxmaqdan ibarətdir. Məhz düşündürücü dizayn biznesin əsasını, müştərilərin istəklərini anlamağa kömək edir.




Piknik Afişalar: Marketinq yoxsa kommersiya?


"Piknik Afişalar" MDB-də 2005-ci ildən başlayaraq hər il keçirilən ən böyük musiqi festivallararından biridir. Hər il festivalın bir neçə səhnəsində bütün dünyadan ən maraqlı və aktual musiqiçilər çıxış edir, tədbirin əsasını isə açıq havada keçirilən heyrətamiz və rəngarəng əyləncələr təşkil edir. Bu il "Piknik" da əsaslı bir dəyişiklik baş verdi?Layihənin nə dərəcədə kommersiyalı olduğu haqda yalnız "MMFP Red Apple" festivalında Dmitriy Pyanov danışacaq.