Brendlər facebook-un köməyilə öz istehlakçısını tapır, amma şirkətlər bu fanlardan öz brendlərinin və imiclərinin möhkəmləndirilməsi üçün kifayət qədər istifadə edə bilmirlər.


Azərbaycanda da ən çox fanlı səhifələrdə bunun şahidi olmaq olar. Adətən şirkət səhifələri fan sayının çoxluğuna baxmayaraq, fanlardan daha az "feedback" alırlar. Lakin birbaşa reklam xarakterli olmayan və ya reklam heç ai olmayan səhifələrdə yazılan postlar böyük sayda şərhlər alır. Demək ki, yazılan postlarda birbaşa reklamın mütəmadi istifadəsi fanları bezdirir.


2011-ci ilin dekabrında AT Kearney-in konsaltinq şirkəti , 2010-cu ilin dekabr ayında baş vermiş qarşılıqlı təsirini müqayisə edərək, Facebook-da 50 aparıcı dünya markalarının və onların pərəstişkarları arasında aparılan söhbətləri təhlil edib.


Tədqiqat göstərdi ki, 2011-ci ildə Facebook-un 50 top-markalarının 94%-nin fb səhifəsi istifadəçilərini birtərəfli kommunikasiya ilə , əlavələrə və ya Facebook divarının bağlanması kimi səhifələrə yönəldirdilər, hansı ki, istehlakçılara danışığı başlamağa imkan vermir. Bu tendensiya 2010-cu il ilə müqayisədə daha da artmış hesab olunur. Bundan əlavə, 2011-ci ildə bu markaların 56%-i Facebook- səhifələrində istifadəçilərinə hər hansı bir şərh bildirməyib, 2010-cu ildə eyni faizdə cavabsız şərh müşahidə olunurdu .




İstehlakçılar Facebook-da markanın səhifəsini Like və xəbərlərə (mesajlara) şərh bildirərək öz maraqlarını bildirirlər. 2011-ci ilin dekabr ayında Facebook-da bu top-markaların səhifələrində istehlakçıların 69%-ibrendlərin yayımladığı xəbərlərə cavab olaraq qeyd olunub ki, bud a konkret məhsulun irəlilədilməsinə kömək etmir.





Brendlər əksərən reklam xarakterli mesajlar yayımlayırlar. Araşdırmaya görə bu nəticə 61%-dən az deyil. Yalnız 13% yayımlanan xəbərlər müştərilərə və onların qeyri-reklam xarakterli tələbatlarına yönəlib. Və təbii ki, bu halda reklam xarakterli yazılara cavablar isə ümumi yazılan şərhlərin 11%-ni təşkil edib.



Ümumiyyətlə, AT Kearney tədqiqatı göstərdi ki, markalar istehlakçıların şərhlərinə reaksiya verən və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqəni stimullaşdıran zaman, şəbəkədə istehlakçıların tələblərini həyata keçirmək üçün şirkətlərdən əksəriyyətinə uzun yol keçmək lazımdır. Facebook-un Timeline tətbiqiylə o markalar üçün artıq bu aydan etibarən saytda istifadəçilərlə onların qarşılıqlı əlaqə üsulunu dəyişdirməyə icazə verən markalar üçün yeni imkanlar təqdim edilə bilər.