Dünyanın ən yaxşı marketinq strategiyalarına sahib markalarından (bəlkə də ən yaxşısı) Coca Cola, yalnız maraqlı reklamlarıyla ya da təqdim etdiyi yeni məhsullarla deyil, istehlakçıya birbaşa toxunan ilk iştirak edən qablaşdırmalarıyla da yaradıcılığını danışdırır.



Dünyanın dörd bir yanındakı istehlakçısına yeri gəldiyi zaman universal, lazım olduğu zaman da ən yaxşı şəkildə səslənə bilən nəhəng marka, innovativ anlayışını yaradıcılıqla birləşdirərək yeni bir təkliflə istehlakçıların qarşısına çıxdı. Spirtsiz içki kateqoriyasının nəhəng markası sökülə bilən qablaşdırmasıyla, festival ruhunu içində daşıyan və yazın gəlməsiylə özünü musiqinin ritminə buraxan gəncləri hədəfləyir. Beynəlxalq yaradıcı agentlik McCann-nın Buxarest ofisi tərəfindən səkkiz fərqli dizaynla gerçəyə çevrilən iş, markanın fəaliyyət yönümlü tərəfinə son dərəcə uyğun bir kampaniya nümunəsi təqdim edir. Beləcə marka, istehlakçıların aidiyyətini artıra bilmək adına həm fiziki bir təmas qurur, həm də hədəflədiyi gənc kütlənin yaşayacağı əyləncəli və musiqi dolu anlara ortaq olur.



Kampaniyada əlbəttə hər Coca Cola şüşə qabından düzəldilmiş biləklik daşıyanın festival biletini qapma zəmanəti yoxdur. Lakin marka, bunu da maraqlı bir təcrübəyə çevirməyi bacarmışdır. Çünki istehlakçıların, qablarda etdikləri biləklikləri bu kampaniya üçün hazırlanmış bir mobil tətbiqlə izlənməsi və qazananlar arasında olub olmadığını öyrənməsi lazımdır.



Aralarında, Avropa Festival Mükafatlarında "Ən Yaxşı Avropa Festivalı" mükafatına uzanan Transylvanian danışılmamış Festivalının də olduğu, Rumuniyanın bir çox qabaqda gələn festivalıyla iş birliyinə gedən markanın bu işinin ölkədəki gənclərin 75% -na çatdığı və Rumuniyadakı Coca Cola satışlarının 11% artdığı ifadə edilir. İşdən əvvəl, ölkədəki gənclərin 40%-nın son bir ayda heç Coca Cola içmədiyi amma keçən yaz ən az bir festivala qatıldığı məlumatları göz önünə alındığında, markanın nə qədər məqsədə uyğun bir qərarla bu iki vəziyyəti birləşdirərək özünə üstünlük təmin etdiyini görə bilərik. Kampaniyanın yayılmağa başlamasının ardından əldə edilən məlumatlara görə isə ilk ay 117.712 tək istehlakçının bu təcrübəyə qatıldığı, proses üçün yazılan xüsusi tətbiqin Romalı istifadəçilər arasında Google play-dən ən çox endirilən mobil tətbiq olması da prosesin müsbət çıxışları olaraq gözə dəyir.



Coca Cola, yenə diqqət çəkici və fərqini ortaya qoyan bir proyektlə doğru kütləyə, asan və aydın olar bir şəkildə səslənməyə başladı. Şübhəsiz ki "dünya markası" olmaq da bunu tələb edirdi.