Facebookda bütün şirkətlərin, təşkilatların hətta şəxslərin də ən böyük məqsədi “like” almaq və paylaşılmaqdır. Bu səbəbdən də Facebookda daha çox “like”, şərh və paylaşımları necə əldə etməyin yolları araşdırılır.
Bir ictimai media mütəxəssisi olan Dan Zerella isə ən çox “like” alan 10,000 Facebook səhifəsi üzərində etdiyi araşdırmada bizlərə Facebookda necə daha aktiv olmağın yollarını göstərir.
Aşağıdakı infografikada da gördüyünüz kimi Facebookda ən çox “like” alan postların tipi fotoşəkil olarkən onu text yəni yalnız yazı ehtiva edən postlardır.
Ən çox şərh edilən postlar isə yazılar, sonra isə fotoşəkillər və videolardır.
Paylaşılma nisbətlərində isə fotoşəkil liderliyi əlində tutarkən videolar isə ən çox paylaşılan ikinci tip məzmunlardır.
Facebookı postlarındaki yazıların xarakter sayı da o postların “like” və paylaşılma nisbətinə təsir edir. Çox qısa və ya çox uzun postlar daha çox bəyənmə alarkən uzun postlar qısa postlara nisbətən daha çox paylaşılır.
Günün ən çox like alan zaman dilimlərinə gəldikdə isə (Eeastern Time GMT - 5) axşam saat 8 arası bu sahədə ən aktiv zamanlardandır. Ən çox paylaşmalar isə axşam saat 6 aralarında reallaşmaqdadır.
Ayrıca, həftənin like mövzusunda ən şanslı günləri isə Şənbə və Bazar günləri olaraq qalır.