Markalar və təşkilatlar tərəfindən ‘’Twitter’’i təqdimat üçün istifadə etmək artıq adiləşdi. Artıq’’Twitteri kim daha innovativ istifadə edə bilər döyüşü’’ başlamışdır deyə bilərik. Beləliklə də markalar yeni ideyaların axtarışına başlamışdırlar.
Bu dəfə ki yenilik isə Cənub Afrikanın Cape Town şəhərindən gəldi. ''Bos'' adlı bir soyuq çay şirkəti məhsullarını tanıtmaq məqsədiylə tweet ilə işləyən bir avtomat ortaya çıxardı. ‘’Mentionu edən pulsuz çay əldə edəcək!’’
Sistemin necə işlədiyi isə çox sadədir. Maşının önünə gəlirsiniz. @Bos adlı hesaba #bostweet4t hashtagı ilə birlikdə tweet atırsınız və çayınız sizə ödənişsiz olaraq gəlir.
İstəsəniz dünyanın ilk avtomatını bir də gözlərinizlə görə bilərsiniz:
Dünya ictimai media strategiyanın digər ardıcıllıqları isə bunlardir:
1. Dominos Pizza (Foursquare)
2. Heinz Keçmiş Olsun Şorbası (Facebook)
3. Renault Mahnı Təxmini (Facebook)
4. KLM Hava Yolları (Twitter)
5. Kleenex Feel Good (Facebook)
6. Air China (Facebook)