SocialBakers.com-un araşdırmasına və infoqrafikə görə, İngiltərə Facebook, Twitter və Youtube-da ən çox fanat sayına sahib ölkədir. İngilislərin futbolu sevdiyi və İngiltərədəki sosial mediya istifadəsinin də bu rəqəmlərdə təsiri olduğunu qeyd etmək olar.


İngiltərəni Facebook və Twitter-də Almaniya izləyərkən Youtube-da isə Hollandiya ikinci yerdədir.


Komandaların son 30 gündəki Facebook-dakı qarşılıqlı təsir nisbətlərinə baxdıqda isə Yunanıstanın 1.047% ilə birinci olması gözlənilərkən, onu 0.939% ilə Hollandiya izləməkdədir.


Youtube-dəki ən çox viruslu olan videoya gəlincə isə Hollandiyanın Şimali İrlandiyanı 6-0 ilə qalib gəldiyi oyunun görüntüləri ilə rastlaşırıq. Bu video 187 min dəfədən çox izlənərkən cəmi 307 şərh yazılmışdır.


Euro 2012-nin digər komandalarının statistikasına isə aşağıdakı cədvəldən baxa bilərsiniz.