‘’Dreamgrow’’ şirkəti bazarın bütün iştirakçılarına oxunmalı, sosial media vasitəsilə öz ticarət markasının inkişafına maraqlı olan sosial marketinq üçün xarici xidmət təchizatçı məqaləsi təqdim edir.


Sosial marketinq dinamik templərlə inkişaf edən yeni bir sənayedir. Sosial KİV-də müştərilərlə şirkət menecerlərinin iş konsepsiyaları hələ dəqiq qaydada formalaşmayıb. Bu yeni imkanların texnologiya inkişafının ardınca sürətlə açılmasıyla, internetdə istehlakçılarla marka kommunikasiya prosesində yaradıcı yanaşmanı menecerin özündən tələb olunması ilə, sürətli reaksiya göstərməsiylə, açıq-fikirli bütün yeniliklərə və son hadisələrə fəal istifadəsi ilə bağlı deyildir. Sizdən ehtiraslı ətraf mühit istehlakçılarınızın yaşanmaları və eyni zamanda neytral davranışının qiymətləndirilməsi və alınmış informasiya təhlilini daxil etmək tələb olunur.


Rusiya-İsveç şirkəti ''iBIC'' PR-dəstək, analiz və KİV-in monitorinq sahəsində ekspert olan auditoriyayla işləmək üçün sosial media istifadə effektivliyinin təkmilləşdirilməsi üzrə öz müştərilərinə daim məsləhətlər verir. Aşağıda təsvir olunmuş qaydaları tətbiq edərək, siz sosial KİV-də iş üzrə mütəxəssislər tərəfindən təcrübə ilə üzləşdiyi səhvlərdən qaça biləcəksiniz.



Sosial marketinqdə olmamalı 10 əsas səhv


‘’Sosial marketinq’’ böyük korporasiyanın və ya kiçik şirkətin məşğul olduğu bir işdir. Hər kəs cəhd edir ki, onun markası ən yaxşı yolla sosial mediada təqdim olunsun. Bu arzunun səbəbi çox sadədir: sosial KİV "ictimaiyyətin toplandığı" bir yerdir. Lakin sosial KİV-lə işləyən zaman bir sıra klassik səhvlər buraxmaq olar.


- Cəhdləriniz müvəffəqiyyətlə niyə nəticələnmədi?


- Facebook, Google Plus və digər sosial şəbəkələr niyə belə məşhurdur?


- Rəqibləriniz niyə sosial marketinqdə daha çox müvəffəqiyyətlidirlər?


- Hansı vədləri (öz müştərilərinə)verirsiniz və yerinə yetirmirsiniz?


Bu başlanğıc üçün cavablamağa dəyən bir sıra suallardır. Daha sonra sosial KİV-lə işləyən zaman buraxılmamalı 10 əsas səhv təqdim olunub.


1. Açıq-aydın bir plansız sosial mediada işə başlamayın


Şirkətlərin əksəriyyəti bu problemlə rastlaşırlar. Adətən vəziyyət aşağıdakı qaydada inkişaf edir: sosial şəbəkəyə qoşulmaq qərarı verirsiniz, öz profilinizi yaradırsınız, markanıza diqqət cəlb etmək üçün nəzərdə tutulmuş informasiyanı yükləyirsiniz və daha sonra... yox olursunuz. "Möhtəşəm" startdan bir neçə həftə sonra sizin səhifəniz boş olsada, abunəçiləriniz nə vaxtsa buraya daxil olduqlarını bilə unudurlar və tezliklə bu fikir tam uğursuzluğa çevrilir.


Beləliklə, siz yalnız sosial şəbəkədə səhifə yaratmaq deyil, həmçinin abunəçilərinizi səyfənizə cəlb etmək anlayışı və yolları haqda düşünməlisiniz. Bunu etmək üçün sizə növbəti resurslar lazım olacaq:


- vaxt


- strategiya və məqsəd


- komanda (səhifənizin abunəçiləriylə birlikdə)


2. Spam


Sosial marketinqlə məşğul olan insanlar tərəfindən tez-tez buraxılan digər səhvlərdən biri isə ondan ibarətdir ki, onlar hər yerdə öz profillərinə ''İD''keçidlərini buraxırlar.


3. Sosial şəbəkələrdə bir neçə profilin yaradılması


Şirkətin daha bir səhvi də ondan ibarətdir ki, Facebook və ya Twitter tipli saytlarda daha çox bir profil yaradaraq, şirkətin əsas səyfəsinə giriş üçün ‘’link’’ qoyurlar . Birincisi, bu hüquq nöqteyi-nəzərindən düzgün deyil, ikincisi isə, bu vaxtı boş yerə sərf etməkdir.Hər hansi bir istiqamətdə diqqətinizi müəyyənləşdirin və hesabınızla ''real insanların'' marağını oyadın. ''Ölü" profil hesabı və ya şirkətinizin fəaliyyəti ilə maraqlanmayan şəxsləri səyfənizə cəlb etmək fikri heç bir əhəmiyyət kəsb etmir.


4. Qarşılıqlı zəif təsir


Bəzi hallarda belədə olur ki, profillər yenilənir, lakin söhbətdə iştirak etmir. Müştərilərinizlə və davamçılarınızla şəbəkədə online ünsiyyət dəyərinizi aşağı salır. Bu halda sizin onlarla sıx ünsiyyəti qaydaya salmaq imkanınız yoxdur.


5. Əsl abunəçilərin olmaması


Bu əhəmiyyətli bir minusdur. Faktiki olaraq bu sizin həqiqətdə şəbəkə istifadəçiləri tərəfindən dəstəyiniz olmadığı demekdir. Bu sizin sosial olmanızın əsaslarını zəiflədir. Bu səhvdən qaçmaq üçün, yavaş-yavaş real abunəçilər şəbəkəsi quramq planauyğundur.


6. Təsadüfi ''bookmarks''-ların yaradılması


Sosial ''bookmarks''-ların yaradılması əhəmiyyətlidir. Lakin, əgər siz bir çox təsadüfi saytlarda profilinizin ‘’İD linkini’’ qoyub çıxırsınızsa, arzu olunan nəticəyə nail olmayacaqsınız.


7. ‘’İD linklərin’’ avtomatik yerləşdirilməsi


Digər bir səhv veb-saytınıza linklərin avtomatik yerləşdirməsidir. Əlbəttə, bu sizi ''typingdən'' xilas etsədə, bu işdə struktur olmalıdır yoxsa sizin linklər yenə də spam kimi görünəcək.


8. Görünməməzlik


Kifayət qədər yayılmış bir səhv, istifadəçi kəskin qiymətlərdən çəkinir və nəticədə onun səhifəsi daha az marağa səbəb olur. Belə halda fəal və ’’gözə çarpan’’ olmaq əhəmiyyətlidir.\


9. Düşünülməmiş xərclər


Sosial marketinqin əsas üstünlüyü onun mümkünlüyündən ibarətdir. Buna baxmayaraq, düşünülməmiş xərclərdən uzaq olmaq lazımdır. Məsələn, siz həddən artıq sosial KİV-də reklama pul xərcləyə bilərsiniz, lakin monitorinqlə və sosial media analiziylə məşğul olan şirkətin xidmətlərindən istifadə etməyə bilərsiniz. Bu uğurlu həll deyil mi ? Niyə də xərclər tənzimlənməsin və puldan yaxşı istifadə olunmasın ?


10. Məqsədiniz


Nəhayət, ən vacibli olan isə, məqsədli auditoriyanızı bilməlisiniz. Bəxtə-bəxt hərəkət etmək olmaz. Beləliklə, sosial mediada işləmək üçün sizdən dəqiq konsepsiya tələb olunur, dəyişən şəraitdə işin gedişatında düzəlişlər etmək olar. Marka nümayəndəliklərinə linkləri buraxmaq və sosial şəbəkələrdə səhifələri çoxaltmaq olmaz. Siz fəal, dürüst olmalısınız və markanız üçün müraciət edən alıcılarla dialoqa hazır olmalisınız. Xatırlayın ki, etdiyiniz hər bir şey məqsədli istiqamətdə olmalıdır. Potensial alıcılarınızın girmədikləri resurslarda link ilə press-relizləri öz səhifənizə yerləşdirməyin. Məqsədli auditoriyanızın olmadığı yerlərdə reklama pulunuzu sərf etməyin.


Ən yaxşı müvəffəqiyyətli konsepsiya hazırlamaq üçün, markanız haqqında və sosial KİV-də sahə haqqında alıcılarin nə düşündüklərinə qulaq asmaq,onların markanız haqqında daha çox hansı şəbəkələrdə danişdıqlarını tanımaq və daha sonra öz nümayəndəliklərini məqsədli sosial mediada yaratmaq. İnternet-kommunikasiyalarda iştirak edən şirkətlərin təcrübəsi peşəkar qaydaları formalaşdıraraq hər gün artır. İstehlakçılarla öz şəxsi kommunikasiyanızı başlamaqdan çəkinməyin və onu yüksək səviyyədə dəstəkləməyə çalışın. Peşəkar məsləhətlərini oxuyun və izləyin.