YouTube reklamverənlərə və agentliklərə virus video hazırlamaq istəyənlərə kontent-partnyorları içərisindən münasib reklam mətni yazanları tapmaqla köməklik edə bilər.


YouTube-nin ideal ulduzlarının axtarışı ilə məşğul olan agentlik və brendlər üçün artıq işləmək daha asan olacaq.


Keçən həftə Vidcon-nun prezentasiyalarından birində YouTube-nin product-menecment üzrə vitse-prezidenti Shishir Mehrotra elan etdi ki, Video Creation Marketplace-platformaları, hansı ki, YouTube-nin virus video lazım olan brend və yaxud agentliklərlə birləşdirəcək.


2007-ci ildən etibarən YouTube videokontentin yaradıcıları ilə partnyor münasibətlərini dəstəkləyir, onlarla reklam və uyğun olaraq onlara YouTube-də qazanc əldə eymə şansı verir. “Biz öz kontent- partnyorlarımıza milyon dollarlar ödəyirik”-deyə, YouTube-nin xidmətlər üzrə meneceri Baljeet Singh bildirir. Minlərlə kanallar illik 6 rəqəmli məbləği əldə edə bilirlər.


İdeya ondan ibarətdir ki, çoxsaylı YouTube “kreativləri” düşərgəsi üçün daha çox rəsmiləşdirilmiş gəlir axını yaradılsın. Son zamanlar YouTube özünün ilk “100 orijinal kanalını” yaradılması və təbliği ilə məşğuldur. Bundan başqa, VidCon sözünün səslənməsi YouTube-nin sadiq tərəfdaşlarına bəlli etməyə imkan verir.


Ola bilər ki, reklam çoxlarına yaxşı gəlir verir, lakin ən uğurlu YouTube “ulduzlar”ı belə brendlərlə işləməkdən imtina etmirlər. Bir sözlə, indiyə qədər bu sistemsiz baş verirdi. Əvvəllər reklam verənlərlə işləyən kanallar arsında –Howcast-ı qeyd etmək olar, hansı ki, General Electrics-in üç aylıq müqavilə imzalayıb.


Bu gün “partnyor proqramında” YouTube bütün dünyadan milyondan çox kontent yaradıcısı tərəfindən iştirak qəbul edir.


Marketplace platforması partnyorlara profil yaratmağa icazə verəcək, beləliklə, onlar cari vaxtda nə ilə məşğul olduqlarını, keçmiş uğurlarını qeyd etmək, öz auditoriyasının demoqrafik xarakteristikasını göstərmək və yaxud brendlərinin tipini müəyyən edə biləcəklər. Reklam verənlər və yaxud agentlik həmin parametrlərə uyğun-kontent tipi, hədəf kütləsi və açar sözlər kimi axtarışları davam etdirə biləcəklər və bu onlara öz kampaniyaları üçün daha münasib YouTube ulduzuu tapmağa imkan verəcək. Bundan sonra, onlar bilavasitə danışıqlara keçə biləcəklər, ayrılıqda siə YouTube-nin danışıqlarla heç bir əlaqəsi olmayacaq.


Artıq YouTube VidCon-da olan partnyorları ilə platformanı müzakirə edib. Brendlərlə danışıqlar və platformaların buraxılması yayın axırına kimi davam edəcək.


Sinqin sözlərinə görə, proqram xüsusilə kiçik kampaniyalar üçün faydalı olacaq, belə ki, kiçik kampaniyaların heç də həmişə video reklamlar üçün resursları olmur. Devin Graham kimi insanlar üçün, hansı ki, artıq kiçik markalarla işləyib və Dirty Dash və Jet Lev bu partnyorluq nəticəsində yaxşı gəlir əldə edirdilər, Marketplace-sadəcə olaraq çox gözəl ideyadır. “Belə münasib brendləri tapmaq daha asan olacaq”- deyə Graham qeyd edir, hansı ki, öz kanalı olan Supertramp-da video yayır.


Əvvəllər Graham brendlər üçün videonu pulsuz edirdi, ancaq YouTube reklam ödənişlərindən gəlir əldə edirdi. Ancaq indi populyarlığının artması sayəsində o, brendlərdən gördüyü işin müqabilində müəyyən ödəniş əldə edir. Onun “ödənişli” layəhələri içərisində - İntel üçün online film misal göstərmək olar, hansı ki, bu yaxınlarda təqdim olunacaq. Bundan başqa, Graham Red Bull ilə də danışıqlar aparır.