9 iyul 2012-ci il Lime sosial reklamının üçüncü Beynəlxalq Moskva Festivalının keçirilməsinin təfərrüatları məlum oldu. İşlərin nümunəvi mövzuları təşkilatçılar tərəfindən bildirilmişdir: Regionun ekologiyası, narkomaniyanın profilaktikası, siqaret, qumar, alkoqolizm, ailə problemləri, dözümlülük, sağlamlıq, idman, energetika, uşaqların və gənclərin problemləri, mədəni irs, uşaqlar üçün təhlükəsiz İnternet, istənilən yaş üçün İnternet.
Bu siyahı yalnız yaradıcı konsepsiyaların inkişaf etdirilməsi üçün oriyentir kimi xidmət edir. Hər bir iştirakçı istənilən mövzuya aid sosial reklam yarada bilər, çünkü əsas yaradıcılıqda bu azadlıq hesab olunur. Kim bilir iş prosesində, hansı orijinal ideya mövzusu gözlənilmədən ağla gələ bilər?
Həmçinin kateqoriyaları qiymətləndiriləcək və mükafatlar verəcək nominasiyalar məlum oldu. Nominasiyalar rabitə kanalları üzrə bölüşdürülmüşdür :
- Videoreklam
- Çap reklamları
- Çöl reklamları
- Radioreklam
- Event/BTL
- İnternet-reklamı (saytlar, bannerlər, oyunlar və əlavələr (proqramlar), sosial şəbəkələrdə reklam kampaniyaları)
- New media (qeyri-standart media-qərarlar)
- Müəllif hüququ (sloqan, reklam məqaləsi)
- Vahid kampaniya
Bundan əlavə, biz bu ildə iştirakçılara yalnız öz istedadlarını sosial reklam sahəsində göstərməyə imkan yaratmağa qərar verdik. Əlavə ticarət reklamı nominasiyası təşkil edilmişdir.
Qyuzella Nikolayşvili, Lime festivalının təşkilatçısı, "Rusiyada sosial reklamın effektivliyin artma" layihəsinin rəhbəri, NİU-un dosenti "iqtisadiyyatın ən yüksək məktəbi": "Lime-2012 öz işini başlamışdır və yeni festival mövsümündə bu yalnız təzə yaşıl meyvə deyil! Biz festivalın sərhədlərini genişləndiririk və onun formatına "Ticarət reklamı" adlı xüsusi nominasiyanı daxil edirik.
Bu festivalımızın iştirakçıları üçün çox əhəmiyyətlidir, belə ki, Lime yalnız tələbə meydançası və ya layihə Laboratoriyası deyildır, bu həm də onun bütün tərəfdarları və partnyorları üçün istedad artımının beynəlxalq sahəsidir. Bu ildə yalnız sosial reklamın çərçivələriylə məhdudlaşdırılmaq istəmirik. Bu mövsümün yeniliklərindən - münsiflər heyəti tərkibinin yenilənməsi, mükafatlandırmanın, festivalın şəxsi dizayner mükafatlarının, yeni qonaqların və ekspertlərin mərasim keçirilməsinin yeni meydançası və daha çox şeylər gözlənilir. Bizim xəbərlərimizi izləyin!"
Xatırladırıq ki, festival rabitə sənayesinin nümayəndələri "çəki kateqoriyası" bölməsini nəzərdə tutur - peşəkarların və tələbələrin işləri münsiflər heyəti tərəfindən ayrı-ayrılıqda qiymətləndirilir və məktəblilər üçün xüsusi "Greenlight"adlı nominasiya mövcüddur.
Lime 18 iyunda başlamışdır. Festivalda iştirak etmək pulsuzdur. Konkurs işləri sentyabrın ortasına qədər üç ay ərzində qəbul edilir. Bundan sonra münsiflər heyətinin festival üzvləri tərəfindən işlərinin ekspert qiymətləndirməsi keçəcək və daha sonra festivalın əsas tədbiri, qaliblərin mükafatlandırılma mərasimi təntənə ilə baş tutacaq. limefest.nichost.ru festivalının rəsmi saytıdır.