Facebook, Twitter, YouTube marketerləri: buna görə də siz heç vaxt cümə günləri kampaniyalara start vermirsiniz


Sosial media marketinq kampaniyalarını başlamaq üçün yaxşı vaxtlar olur və tamamilə dəhşətli vaxtlar olur ki, siz niyə məhz həmin vaxtları seçməməlisiniz? Bəs həmin günləri siz necə seçə bilərsiniz?


YesMail Interactive – 20 əsas xırda ticarət brendləri Abercrombie &Fitch, The Gap, Ralph Lauren, American Eagle, J Crew və Forever 21 də daxil olmaqla online kampaniyaların istehlakçı sosial əlaqəsi araşdırıldı. Bu zaman bəzi heyranedici məqamlar ortaya çıxdı... məsələn, çərşənbə axşamı kampaniyanı başlamaq üçün əla gündür.


VentureBeat YesMail – in prezidenti Michael Fisher - ə detalları əldə etməyi söyləmişdi.


“Həm ünsiyyət mesajı, həm də ünsiyyət önəmlidir”, Fisher deyir, “Ancaq hərdən zamanlama daha vacibdir və əgər siz həm mesaj, həm də zamanlamanı düzgün edirsinizsə, siz çox kiçik bir kampaniya ilə böyük performans əldə edirsiniz.”


Cümə əla gündür


Bir əsas məsələ: əsas sosial marketinq kampaniyaları cümə günləri baş tutur. Ancaq çərşənbə axşamları baş tutan kampaniyalar daha çox uğurlu olur:


Bu o deməkdir ki, yalnız cümə günləri yeni kampaniya başlamaq üçün pis gün deyil (çox kampaniya, az öhdəçilik), ancaq çərşənbə axşamı bunun üçün ən yaxşı gündür (daha az qarışıqlıq, daha yaxşı nəticə). Lakin Fisher qeyd etmişdir ki, zamanlama təkcə “ən yaxşı gün” demək deyil, siz bunu bəzi bloqlarda da oxuya bilərsiniz.


Bundan başqa, bu sizin kampaniya, müştəri demoqrafiyası üçün fərdidir, sənayedə nələr baş verir və müştərilərin beynində nələr baş verir. Məsələn, əgər siz Golf Channel-sinizsə və əgər klubda əsas istehsalçı tərəfindən satış edildiyini görürsünüzsə, onda həmin təbliğdə yenicə klub alanlara abunəçilik təklif edin.


Daha az daha çoxdur


Daha bir tapıntı: daha az kampaniyalar daha yaxşı ola bilər. “Daha az, lakin əlaqələndirilmiş kampaniyalar daha uğurlu olur” Fisher VentureBeat - ə söyləyib. “Brendlər bütün sosial media kanallarını - Facebook, YouTube, Twitter – və onların email kampaniyalarını əlaqələndirəndə, onlar daha böyük öhtəçilik əldə edirlər.


Faktiki olaraq, öyrənmədə beş əsas çəkici markalar - Ann Taylor, The Limited, Ralph Lauren, Eddie Bauer, and Banana Republic, ən az çəkici markaların kampaniyalarının yarısı ... Forever 21, Urban Outfitters, H&M, Gap kimi brendlər.


Həmkarlarınızdan öyrənin


Öyrənmədə olan sürprizlərdən biri odur ki, eyni korporativ ailələr içərisində çox fərqli uğur dərəcəsi olan bəzi brendlər var.


Məsələn, Banana Republic kütləvi sürətdə adi ölçüdən böyük öhdəlik nisbəti onun nisbətən kiçik sosial media izlərini aşkar etdi: Facebook – da 74.000 like, Twitter –də 5.500 izləyici. Corporate sisterThe Gap -ın (hər ikisi Gap İnc. kampaniyası tərəfindən idarə olunur) Facebook – da 2.5 milyona qədər fanı və Twitter - də 154.000 izləyicisi var.


“Niyə The Gap Banana Republic - ə nisbətən daha az uğur əldə edir?” Fisher soruşur. Aydındır ki, burada bəzi sosial media bilikləri hansı ki, adekvatdır korporasiyada paylanılmışdır.


İstənilən boş şeyi YouTube –a yükləməyin


YouTube YesMail öyrənməsi üçün başlanğıc iş idi. Bu yeganə sosial şəbəkə idi ki, burada kampaniyalar üç ay öyrənmədən sonra sabit şəkildə inkişaf etməyə başlayırdı, lakin həmin vaxt engagement eyni dərəcədə azalmağa başlayırdı:


Nəticə? Möhtəşəm YouTube kampaniyasını yaratmaq hazırlıqsız olmaz. Heç bir marketer istənilən bir köhnə videonu virus düşəcəyi ümidi ilə YouTube –yə yükləməz.


Qərar müştərilərin əsasında qurulur, marketerlərin yox


Günün istənilən bir saatı həftənin günü qədər vacib ola bilər. Ancaq brendin kampaniyaya nə vaxt başlamaq qərarı daha çox onun hazır olmasından asılıdır və yaxud faktiki marketerlərin nə vaxt işdə olmasından asılıdır.


“Marketerlər işdə olanda kampaniyalara başlayırlar” – Fisher qeyd edir. “Ancaq insanlar işdə olmayanda alırlar.”


Bildiyimiz kimi, sosial media marketerdən gücü ələ alıb, hansı ki, son zamanlara qədər mesajlar istifadə olunan zaman marketerlər buna nəzarət edə bilirdilər (məsələn, əsas TV vaxtı).


YesMail brendləri öyrəndi, ən yaxşı Facebook engagement 10PM and 12AM Eastern arasında olan kampaniyalarda tapılmışdır.Bunun əsas səbəblərindən biri bu brendlərin hədəfinin kollec tələbələrinin olması ola bilər, hansı ki, gec vaxta qədər qalmaq istəyir və digər bir səbəb başqa kampaniyaların gec başlanmasıdır.


Ən yaxşı Twitter engagement çox fərqli idi: Twitter əsaslı kampaniyalar üçün ən çox engagement 5AM-6AM və7AM-8AM Eastern intervalında olur. Ancaq 84% Twitter kampaniyaları 9AM and 7PM Eastern intervalında olur – başqa sözlə, əsas iş vaxtı saatlarında.


Əsas məqam: özünüz üçün deyil, müştəriləriniz üçün doğru zaman intervalını seçin.


“CRM müştəri əlaqələri meneceri olmuşdur” – deyə, Fisher qeyd edir. “Bu CMR olmalıdır: müştəri əlaqələrə rəhbərlik edir (customer manages relationship) ”.


YesMail İnteractive Portland, Oregonda əsası qoyulub, Çikaqo, Atlanta, LA, San Fransisko Omaha ofisləri ilə, həmçinin London, Sinqapur Toronto kimi beynəlxalq yerlərdə olan ofisləri ilə tanınır.