Landor marka agentliyi ötən il ərzində ən böyük müvəffəqiyyətə nail olmuş markaların tədqiqat nəticələrini təqdim etdi - 2012 Breakaway Brands Study birinci yeri tutaraq Facebook pozitiv göstərici nəticələri son üç il ərzində 206% artmışdır.


Landor öz tədqiqatlarında Young & Rubicam Group tərəfindən hazırlanmış BrandAsset Valuator (BAV) markalarının qiymətləndirilmə alətindən istifadə edir, yığılmış informasiyanı agentliyə təhlil etmək üçün isə, Veyk-Forest universiteti yanında biznes Məktəbinə yardım edir.



Nəticələrə əsasən aparıcı markalar öz liderliyini və mövgeyini hətta maliyyə böhranı qarşısında saxlamağa kömək edən üç əsas amil seçilmişdi. LandorXeyes marketinqi üzrə direktor (Hayes Roth) bildirir ki, Breakaway Brands Study hər il keçirdiyimiz ən informativ analizlərdən biri olaraq qalır.


Son bir neçə il ərzində biz texnologiyaların həyatımıza necə daxil olduğunu və sosial, iqtisadi və fiziki dünyamızın dəyişdiyini müşahidə edirdik. Belə dövrlərdə istehlakçılar markalarda daimiliyi tez-tez axtarırlar. Onlara boşluğu doldurmağa, əvəzetməyə və yaxud nəyinsə ən yaxşını verməyə bacarıq tələb olunur. Bütün bunlar əvvəllər o qədər əhəmiyyətli deyildi və müvəffəqiyyətə nail olmuş markalar bunun onlara nə qədər baha başa gəldiyini çox yaxşı bilirlər".


Bu il Landor-un top10 siyahısına Symantec/Norton, Kobalt Tools Foster Farms kimi göstərilmiş üç yeni markalar da əlavə oldu. Bu üç şirkət gözə çarpan inkişafı nümayiş etdirərək, yuxarıda təqdim edilmiş şirkət-liderlərinin müvəffəqiyyətinin əsası qoyulmuş trendlərə yönəlmişdir.