Facemark.az brend strategiyaları mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir.


Brend anlayışı əslində ticarətin mövcud olduğu ilk andan həyatımızda olub. Brend biznesi, məhsulu və ya xidməti digər rəqiblərdən fərqləndirən və məlumatlılıq yaradan şəxsiyyətdir. Brend konseptində loqotip, şüar, işarələr, rənglər, rəqəmlər, səslər, qoxular kimi bir çox element ola bilər. Brend marketinqində ən çox seçilən 6 marka strategiyası aşağıdakılardır:


1. Onlayn brendinq
2. Məhsul Markası
3. Korporativ Brend
4. Ortaq brendinq
5. Xidmət Markası
6. Şəxsi brendinq


Son zamanlar ən çox istifadə olunan brend strategiyası onlayn brendinqdir. Son illərdə inkişafı sürətlə artsa da, xüsusilə pandemiya dövründə zirvəyə çatan bu strategiyada brendlər onlayn dünyada mövqe tuturlar. Bu markaların doğulduğu yer internet kainatıdır. Məhsul markası bütün dünyada çox yayılmış və məşhur brendinq növüdür. Məhsul markalanmasının əsas məqsədi sektorlar üzrə eyni məhsulu istehsal edən markaları məhsullarına əlavə etdikləri simvol və dizaynlarla fərqləndirmək və son istehlakçının məhsulu görən kimi tanımasını təmin etməkdir. Məhsul brendinqindən ən yaxşı şəkildə istifadə edən və ən çox sərmayə qoyan markalar spirtli və alkoqolsuz içkilər istehsal edən markalardır.


Korporativ brend strategiyası əslində brendin öz işçilərinə və bütün dünyaya varlıq prinsipini izah etmək üçün yaratdığı strategiyadır. Korporativ brend strategiyasının əsas məqsədi şirkətin mövcud və potensial müştəriləri ilə ünsiyyət qurduğu bütün marketinq kommunikasiyası dillərində özünü brend kimi necə yerləşdirdiyini, mövcud missiyasını əks etdirməkdir.


''Adidas'' nümunəsi burada uğurlu olar. “Impossible is Nothing” şüarı ilə bazarda özünü tanıdan ''Adidas'' bütün idman sahələrində qalib gəlmək üçün oyun prinsipinə əsaslanan ünsiyyət dilini mənimsəyib. Hansı idman növü ilə məşğul olmağınızdan asılı olmayaraq, qalib olmaq istəyən hər kəs üçün bir marka olaraq bütün idmançılar üçün ilham mənbəyi olmağı hədəfləyir.


Bu gün çox məşhur olan kobrendinqin əsas məqsədi iki və ya daha çox brendin marketinq tərəfdaşlığıdır. Burada məqsəd brendlərin bir-birini qidalandırmasını və bir-birinə müsbət təsir göstərməsini təmin etməkdir. Kobrendinqlə bazar payı genişləndirilə, brendin tanınması və tanınması artırıla, brendlər üçün yeni bazarlar yaradıla bilər. Telefon markaları ilə birgə layihələr və tanıtım fəaliyyətləri göstərən telekommunikasiya şirkətləri və ya maşın yuyucu vasitə markaları ilə birgə tanıtım fəaliyyətləri həyata keçirən maşın istehsalçıları kimi kobrendinqlə bağlı çoxlu nümunələr verə bilərik.


Xidmət brendi strategiyasının əsas məqsədi dünya səviyyəli xidmət yanaşmasının mənimsənilməsinə əsaslanır. Xidmət brendinin əsas məqsədi xoşbəxt müştərilər prinsipidir. Bu strategiyada müştəri ehtiyaclarına uyğun olaraq bütün dünyada eyni standartı və eyni xidməti almanızı təmin etmək lazımdır. ''Starbucks'', ''McDonald's'' və ''KFC'' kimi brendlər bütün dünyada etibarlı və standartlaşdırılmış istehlak təmin etməyi hədəfləyir.


Şəxsi brendinq digər brendinq strategiyalarından bir qədər uzaqdadır. Bu brend strategiyasında tək bir insanın şəxsiyyəti və xarakteri brend kimi təqdim edilir. Xüsusilə məşhurlar və siyasətçilər arasında kifayət qədər tez-tez istifadə olunan bir brendinq növüdür. Fərdi olaraq uğur qazanan birinin adı marka dəyəridir. Özünü uğurlu müğənni kimi qələmə verən və bu şəkildə tanınan birinin televiziya şousu hazırlaması bu brendinq üçün izahedici olardı.