Marka dəyərləndirmə şirkəti Interbrand-ın hazırladığı hesabatda 2012-ci ilin ən dəyərli 100 markası açıqlanıb. Buna əsasən, 7.5 milyard ABŞ dollarlıq marka dəyəri ilə Hyundai keçən ilə nisbətdə 8 pillə daha irəliləyərək 100 ən dəyərli qlobal marka arasında 53-cü yerə çıxmışdır. 100 dəyərli marka siyahısına sadəcə 11 avtomobil markası daxil ola bilmişdir ki, onların marka dəyəri son il ərzində orta hesabla 11.2% artmışdır. Hyundai markasının dəyəri isə 2011-ci il ilə müqayisədə 24.4% artmışdır. Qeyd edək ki, Hyundai markasının dəyəri 2005-ci ildən müntəzəm şəkildə yüksəlməkdədir. Interbrand reytinq cədvəli şirkətlərin maliyyə balansları, marketinq fəaliyyətləri nəzərə alınmaqla və hər markanın gözlənilən qazanc nisbətləri əsasında hazırlanır.
İl |
Hyundai Marka Dəyəri (milyard $) |
İlk 100-lükdəki yeri |
2005 |
3.48 |
84 |
2006 |
4.08 |
75 |
2007 |
4.45 |
72 |
2008 |
4.85 |
72 |
2009 |
4.60 |
69 |
2010 |
5.03 |
65 |
2011 |
6.00 |
61 |
2012 |
7.47 |
53 |