Sadə təriflə ifadə etsək "Remarketinq", veb-saytlara daxil olan insanlara vebsaytdan çıxdıqdan sonra daxil olduqları digər vebsaytlarda əvvəlki saytın reklamını görmək imkanı verən sistemdir.


Facemark.az "Remarketinq nədir?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir!



Remarketinqdə müştəriyə e-poçt, SMS, ani bildirişlər və s. kimi müxtəlif kanallar vasitəsilə çatılır. Remarketinqdə diqqət vebsayta daxil olan müştərinin niyə istədiyi hərəkəti etmədiyinə yönəlir. Ümumilikdə birlikdə istifadə edilən bu marketinq üsulları ilə e-ticarət saytına gələn və məhsul almadan saytı tərk edən istifadəçilər fərqli kanallar vasitəsilə yenidən sayta təqdim edilir. Potensial müştərinin maraqlandığı məhsul üçün məlumat kimi açar söz və İP kimi məlumatlardan istifadə ediləbilər. İstifadəçi digər saytlarda sörf edərkən, müştəri Google robotu tərəfindən arxivləşdirilmiş məlumatlara uyğun məhsul şəklini xatırladır.


Remarketinq necə edilir?


Siz Google Reklamından istifadə edərək Remarketinq tədqiqatlarında hesabınızda Remarketinq kodu yarada bilərsiniz . Bu kodu veb saytınızda müştərilərinizi cəlb etmək istədiyiniz sahələrə və ya kateqoriyalara əlavə etsəniz, satın alma əməliyyatı üçün hazırladığınız məzmunla saytınızı ziyarət edən istifadəçiləri yenidən hədəfləmə üsulu ilə yenidən hədəfə almış olacaqsınız.


Remarketinq brendinizə nə gətirir?


1- Remarketinqdən istifadə edərək reklam kampaniyalarınızda bazar araşdırması edən potensial müştərilərinizə məhsul və ya xidmətinizi xatırlatmaq şansı əldə edirsiniz.


2- Markanızın e-ticarət kanalında alış hərəkəti etməmiş, lakin məhsulla əlaqə saxlayan müştərinin beynində yer qazanaraq alış hərəkətini istiqamətləndirə bilərsiniz.


3- E-ticarət kanalınız vasitəsilə alış-veriş etmiş insanları yenidən marketinqlə yenidən alış-verişə yönləndirmək, müştəri sədaqətini qazanmaq və marka etibarlılığını artırmaqda təsirli olacaq.