Brend platformada müxtəlif görünüş növlərinin təmsilçiliyini genişləndirərək istehlakçılarla ünsiyyəti fərdiləşdirməyi gözləyir.



Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, geyim istehsalçısı Levi's süni intellektlə işləyən Lalaland.ai texnoloji startapı ilə əməkdaşlıq edib. Bu barədə şirkət öz saytında məlumat yayıb .


Brend bu ilin sonunda vebsayt və proqramda geyim nümayiş etdirmək üçün süni intellekt təsvirlərini sınaqdan keçirməyi planlaşdırır. Bu arada, Levi's və Lalaland.ai inteqrasiyanın texniki detallarını müzakirə edirlər. Rəqəmsal modellər real “mağazadakı həmkarlarının” fotoşəkillərini tamamlayacaq ki, istehlakçı müxtəlif bədən quruluşuna, yaş və irqə malik modellərdə paltarların necə göründüyünü görə bilsin. Beləliklə, şirkət moda markaları, pərakəndə satıcılar və alıcılar üçün daha əhatəli və fərdiləşdirilmiş alış-veriş təcrübəsi yaratmağı hədəfləyir.


Levi's-in Rəqəmsal Strategiya və İnkişaf etməkdə olan Texnologiyalar şöbəsinin rəhbəri Amy Hershkoff Bolles, "İnsan süni intellekt bizim üçün çox güman ki, heç vaxt insan modellərini tamamilə əvəz etməyəcək olsa da, biz onun istehlakçı təcrübəsi üçün bizə gətirə biləcəyi potensialdan həyəcanlanırıq " dedi. Onun sözlərinə görə, şirkət moda və texnologiyaya sənət və elm kimi baxır və Lalaland.ai ilə əməkdaşlıq müxtəlif və inklüziv müştəri təcrübəsi yaratmağa kömək edir. Brend müxtəlif canlı modellərlə əməkdaşlığını genişləndirməyə davam edəcəyini vurğulayır. “ Müştərilərimizin onlara bənzəyən modellərlə alış-veriş etmək istədiklərini bilirik və inanırıq ki, modellərimiz istehlakçılarımızı əks etdirməlidir, buna görə də canlı modellərimizin müxtəlifliyini ölçü və quruluş, yaş və dəri rəngi baxımından genişləndirməyə davam edəcəyik.” , mesajda deyilir.