Coca-Cola-nın dizayn komandası və yaradıcı agentliyi Jones Knowles Ritchie, Fanta-nın loqosunu yenidən işləyib, brendə yeni qlobal kimlik qazandırıb. Yeni loqo dizaynı 7-dən 70-ə qədər hər kəsə müraciət edərək əyləncəli bir şəkil çəkməyi hədəfləyir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Coca-Cola-nın ən qədim markalarından biri olan Fanta-nın loqosu bu illər ərzində bir sıra yenilənmələrə məruz qalsa da, portağal dizaynın sadiq hissəsi olaraq qalır. Yeni loqoda brendin ikinci "A" hərfindəki yarpaq simvolu və fonda narıncıya bənzər narıncı dairə çıxarılıb. Aşağıya doğru uzanan qalın kölgə üçün daha açıq mavi kölgə istifadə edilmişdir.


Coca-Cola Qlobal Dizayn üzrə vitse-prezidenti Rapha Abreu, Fanta'nın üzüm kimi ləzzətli qazlı içkilər də istehsal etdiyini, loqodakı portağal simvolunun zaman zaman istehlakçıları çaşdıra biləcəyini ifadə edərək, "Biz bilirik ki, portağal bizimdir. ən ikonik ləzzət, lakin bizim müxtəlif ləzzətlərimiz var.



Portağalın çıxarılması və qablaşdırmanın üzərinə müvafiq meyvənin qoyulması ilə içkinin qoxusunun kənardan daha asan başa düşülməsi hədəflənir. Meyvələrin uyğunsuzluğunu aradan qaldırmaqdan əlavə, dizayn qrupu "aktyor və əyləncəli" münasibətə diqqət yetirməyə çalışdı. Yeni kimliyin digər məqsədlərindən biri də Fantanı yalnız gənc auditoriyaya yönəlmiş bir brend kimi görünməkdən uzaqlaşdırmaq və əhatə dairəsini genişləndirməkdir. Buna görə də Abreau deyir ki, onlar daha dairəvi variant əvəzinə beynəlxalq loqo dizayn etmək qərarına gəliblər və brendin dad çeşidlərini vurğulamaq istəyiblər.