Rəqəmsal aktivlərin idarə edilməsi platforması tərəfindən aparılan yeni bir araşdırma marketinq sahəsində süni intellekt texnologiyasını gündəlik işlərdə səmərəliliyi təmin edən bir çox yolları aşkar edib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, "Spotify", "Puma" və "Five Guys" kimi əsas qlobal brendlərin marketoloqlarını əhatə edən dərin müştəri bazası araşdırması, respondentlərin yarıdan çoxunun (55%) hazırda məzmun istehsal proseslərində süni intellekt alətlərindən istifadə etdiyini ortaya çıxarıb.


Tədqiqata görə, məzmun qruplarının süni intellekt inteqrasiyasından istifadə etməsinin ən ümumi səbəbləri yorucu, vaxt aparan vəzifələri avtomatlaşdırmaqdır:


İlk qaralamaların yaradılması (54%)


Məzmun optimallaşdırılması (43%)


Orfoqrafiya və qrammatika (42%)


Parafraz və ümumiləşdirmə (38%)


Sənaye süni intellekti gündəlik işlərdə, o cümlədən, ideyaların, sosial yazıların və açılış səhifəsinin surətinin hazırlanması, diqqəti cəlb edən başlıqların yaradılması, səsli sənədlərin tonunun və tədqiqat tapşırıqlarının hazırlanmasında istifadə edir. Tədqiqat göstərir ki, süni intellekt həm də meta-təsvirlərin yaradılması və tərcümə kimi uzun SEO tapşırıqlarına sərf olunan vaxtı minimuma endirmək üçün istifadə olunur.


Məzmunun təkrar istifadəsi (30%)


Səs sənədlərinin tonunun yaradılması (27%)


Məzmun idarəçiliyi (25%)


Tərcümə tapşırıqları (25%)