Netflix öz oyunlarından pul qazanmağın yolları haqqında düşünməyə başlayıb, xüsusən də onlarda reklam görünə bilər. Belə bir qərar xidmətin strategiyasında dəyişiklik demək ola bilər.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.
Xidmət indi abunəçilərinə populyar şoulara əsaslananlar da daxil olmaqla pulsuz mobil oyunlar təklif edir. Bununla belə, nəşrin mənbəyinə görə, Netflix rəhbərliyi seqmentdə pul qazanmağın yollarını müzakirə edir. Xüsusilə, proqramdaxili alışların və reklamın tətbiqi, həmçinin bəzi oyun seçimlərinin satışı imkanları nəzərdən keçirilir.
Netflix oyunları 2021-ci ildə istifadəyə verib. Analitiklərin fikrincə, xidmət bu sahəyə təxminən 1 milyard dollar xərcləyib. Gözlənildiyi kimi , Netflix 2023-cü ildə kataloqunda 40 oyun buraxdı. Ümumilikdə, hazırda kitabxanada 86 layihə var və daha 90-dan çox işlənib hazırlanır.