“Lüks seçim deyil, ehtiyacdır.” Bu sloqan ilk dəfədən hərkəsdə mütləq müəyyən hisslər doğurur. Bununla razı olanlar da olacaq, razı olmayanlar da. Lakin bu sloqanın məhz dünyada lüksün simvolu olan, lüksü əks etdirən bir markaya – 'Cadillac'a aid olması işləri dəyişir. Bu sloqan Cadillacı tam olaraq ifadə edir və insanlar üzərində yaratdığı təsirdə tam olaraq Cadillac-ın tərzinə uyğundur.
Sözü gedən sloqan Cadillac ailəsinin ən çox sevilən üzvlərindən olan ESCALADE üçün nəzərdə tutulub. Sloqandan da göründüyü kimi reklamda da ESCALADE-in lüksün simvolu olması, fərqliliyi mövzusu işlənilib. Reklam filmində məhz lüks məsələsinə toxunulması da təsadüfi deyil. Çünki bu artıq dünyada qəbul olunub və Azərbaycanlı alıcılar üçün nəzərdə tutulmuş ilk reklam filmində ESCALADE yerli alıcılara öz əsas cəhətini, üstünlüyünü göstərməli idi. ESCALADE-in fərqlənən xarici dizaynı, cazibədar görünüşü də reklamda önə çıxıb və deyilənləri mükəmməl şəkildə tamamlayıb.
Rəsmi distribütör GM Baku Center Cadillac ESCALADE üçün çəkdiyi yeni reklam filmini Azərbaycanlı alıcılara hədiyyə edib. Bu hədiyyə həm də GM Baku Center-in Cadillac-a hədiyyəsidir.
Kreativ direktor: Hakan Kaynak
Strateji planlama direktor: Yunus Baran
Art direktor: Elnur Babayev
Jr. art direktor: Rəşad Baxışov
Kopirayter: İlham Əkbərli
Müştəri təmsilçisi: Araz Səlimov
Prodakşn: Cinealliance
General producer: Əliağa Məmmədov
Rejissor və operator: Aleks Lamax
Rejissor yardımçısı: Anastasiya Nikolayeva
Texniki rejissor: Hüseyn Hüseynov
Layihə koordinatoru: Seymur Məmmədov
Səs tərtibatçısı: Azad Vəliyev