Bank of Baku-nun yeni kampaniyası Dostlar klubunun üzvləri tərəfindən tövsiyə edilən müştərilərə heç bir arayış təqdim olunmadan kredit almaq imkanı yaradır.


 


Jeyhun Imanov Studio agentliyinin məqsədi bu kampaniya üçün parlaq və aydın reklam kommunikasiyası yaratmaq idi.


 


Bu məqsədə nail olmaq üçün JİS özünü elit klubun fəxri üzvü tərəfindən tövsiyyə edilən şəxsin yerinə qoymağa cəhd etdi. Nəticədə bu qərara gəldi ki, həmin şəxs özünü hökmdar, yaranmış vəziyyətin sahibi kimi hiss etmiş olardı. Və agentlik məhz bu ideyanı reklam üçün əsas seçdi: bilbord, üzərində bir cavanı başında tac, üzündə qalib təbəssümü ilə təsvir etdi.


 


Kampaniyanın sloqanı: “Dostunu tapşır, arayışsız kredit alsın”.


 






 


Reklam lövhəsi: