May-iyun aylarında keçirilən müsabiqədə rəqibləri üstələmək istəyən iştirakçılar ən ləziz saydıqları yeməyi hazırlayaraq fotosunu “Qadınlar klubu” Facebook səhifəsinə (http://www.facebook.com/qadinlarklubu) yollamalıydılar.


 


4 həftə davam edən müsabiqənin hər həftəsində 2 fotonun sahibləri ATV telekanalında yayımlanan “Süfrəmiz” teleşousuna finalda iştiraka dəvət olunublar.


Teleşouda qaliblər aşpazlıq məharətini və zövqlərini bütün Azərbaycana nümayiş etdiriblər. Şounun aparıcısı Elnarə Xəlilovanın mühakiməsindən sonra 2 nəfərdən biri qalib elan edilir və iştirakçılar mükafatlandırılırdı.


 


Müsabiqənin ilk həftəsində Elmira Əzizova qalib gələrək 2000 manatlıq pul mükafatı əldə edib. 2-ci həftədə Aidə Aslanova və Səbinə Həsənova finaldan heç-heçə nəticə ilə çıxaraq 2000manatı bərabər bölüşüblər. 3-cü həftədə 2000manatlıq mükafat Səidə Orucova, 4-cü həftədə isə Sədaqət İbrahimovaya çatıb.


 


Qalib gəlməyən finalçılar şoudan əli boş qayıtmayıblar -   onlar 1 illik FAIRY PLATINUM ehtiyatı əldə ediblər.


 


FAIRY PLATINUM dünyada tanınmış Procter & Gamble şirkətinin istehsal etdiyi keyfiyyətli məhsullardan biridir.





 


Procter & Gamble haqqında



 


P&G öz brendləri dünyada təqribən 4.4 milyard insana xidmət göstərir. Şirkət Pampers®, Tide®, Ariel®, Head & Shoulders®, Always®, Pantene®, Fairy®, Blend-a-med®, Oral-B®, Duracell®, Wella®, Gillette®, Camay®, Safeguard®, Lenor®, Ace®, Dreft®, Wash & Go®, Discreet®, Comet®, Londacolor® kimi etibarlı, keyfiyyətli və qabaqcıl brendlərdən ibarət ən güclü portfellərdən birinə sahibdir. P&G icması dünyanın təqribən 80 ölkəsində fəaliyyət göstərir. P&G şirkəti və onun brendləri haqqında ətraflı məlumat almaq və ən son xəbərləri oxumaq üçün, Procter & Gamble Azərbaycan Ofisinin Facebook səhifəsinə (http://www.facebook.com/pgazerbaijan) və www.pg.com  saytına baş çəkin.