“Yeni düşüncə, yeni imkanlar” prinsipi ilə fəaliyyət göstərən Hyundai Auto Azerbaijan bu dəfə tamamilə yeni modeli olan i40 reklamını adaptasiya etdi. Bazar lideri olan Hyundai-nin bu çarxı hazırlatmaqda əsas məqsədi i40 avtomobilinin Avropa tələblərinə uyğun, universal və sedan seçmə imkanını göstərmək idi.


 Qeyd edək ki, i40 Avropadan sonra məhz Azərbaycanda satışa çıxarılıb.  Avropadan sonra ilk sürən siz olun ideyası əsas götürülərək, konseptdə Azərbaycana aid olan görüntülərdən, xüsusən də milliliyi əks etdirən Qız qalası abidəsindən istifadə olunması qərara alınmışdır.


Çarxın adaptasiyası və outdoor konsepti Genna’Baku MCG-yə məxsusdur.



 



Hyundai I40 from Genna Baku on Vimeo.