Yəqin ki, S'well şüşələri haqqında eşitmisiniz. S'well, təkrar istifadəsi mümkün olan bir su şüşəsidir. Valideynlərin ən böyük qorxusu olan plastik şüşəyə qarşı sağlam bir məhsul. Həm plastik və ona bənzər şüşələr kimi içərisindəki suya zərərli kimyəvi maddələr buraxmır, həm də plastik şüşə istifadəsini azaldaraq, ətraf mühitin çirklənməsinin qarşısını alır. S'well şüşə içərisindəki soyuq içkini 24, isti içkini 12 saat qoruya bilir.



Etdikləri yalnız bunlarla bitmir. S'well, qazancının müəyyən bir hissəsini UNİCEF-ə bağışlayaraq, Afrika ölkələrindəki uşaqların təmiz su ehtiyacını qarşılamağa köməkçi olur. Şirkət, 2015-ci ildən bu yana 200.000 dollar məbləğində köməklik etmişdir.



Xüsusilə anaların seçim etdiyi bu məhsulun satışları çox yüksəkdir. Bu, Starbucks kimi şirkətlərin şüşə, və s. satışlarını da demək olar ki, keçir.



S'well'in dahisi və CEO-su Sarah Kauss, keçən il 50 milyon dollar qazandıqlarını, bu il bu rəqəmi iki dəfə artırmağı planladıqlarını söyləyir. Bu böyük müvəffəqiyyətin sirri, Sarah Kauss'un özüdür.



6 il əvvəl Sarah və anası, anasının xərçəngsiz keçən beşinci ilini qeyd etmək üçün Arizonada tətilə çıxır. Bu sırada Sarah, Harvard məzunu olaraq davamlı işləməkdən çox yorğun bir vəziyyətdə idi. Bu sırada Sarahın anası, alpinist vəsaiti kimi görünməyən, qəşəng bir dizaynı olan, sağlam bir su şüşəsinə sahib olmanın gözəl ola biləcəyini söyləyir. Sarah, o andan sonra Müasir İncəsənət Muzeyində belə satıla biləcək qədər gözəl bir su şüşəsi xəyal edir. Maraqlısı budur ki, S'well şüşələri bu an orada da satılır.



New Yorka döndükdən sonra dərhal işə başlayır. 30.000 dollarlıq təcrübəsini bu işə yatırır və 6 aylıq işdən sonra ilk prototip ortaya çıxır.



Sarah bu şüşəni yaradarkən, çox əhəmiyyət verdiyi təbiət üçün də bir şey etməyi hədəfləyir. Etdiyi araşdırmalarda, yalnız plastik su şüşələrinin yaratdığı ətraf çirkliliyini görür. ABŞ-da hər il 50 milyard plastik şüşə, ətrafı çirkləndirir.



Sarah, məhsulunu yaradarkən özü kimi kiçik bir qrupun bu şüşəndən istifadə edəcəyini düşünmüşdü. Bu qədər populyar olacağını təxmin etməmişdi.



Oprahın təsiri



Oprah Winfreyə hər kəsin pərəstiş etməsi çox normaldır, çünki Oprah və qrupu insanların yaxşılığı üçün bir çox şey etməyə hazır olan bir qrupdur.



Sarah Oprah Magazine qrupuna nümunə bir şüşə göndərir. Bu sırada Facebook və Harvardda topdan sifarişlər gəlməyə başlayır. Bir neçə ay sonra Oprah Magazinin baş redaktorundan bir zəng gəlir. Özü yay boyunca S'wel-dəni istifadə etdiyini, çox bəyəndiyini və jurnalında bu məhsula künc vermək istədiyini söyləyir. Yalnız bunun üçün bir şərt var; hər rəngdən bir dənə lazımdır. İşin çətin tərəfi, şüşənin yalnız mavi rəngdə olması idi. Sarah dərhal fərqli rəng və naxışlar yaradaraq istehsalçıya göndərir və o anda etdiyi işin yalnız bir layihə olmadığını, artıq bir şirkətə çevrildiyini anlayır.



4 ay sonra, S'well-in bütün rəngləri jurnaldakı yerini alır. Bu nəşrdən sonra satışlar yaxşıca artır. "Bizim haqqımızda haradan eşitmisiniz?" sualına, müştərilər ümumiyyətlə Oprah cavabını verir.



Starbucks-la iş birliyi



Müvəffəqiyyətin ardından 2012-ci ildə S'well Starbucks ilə bir razılaşma edir. Atlanta və Austin-dəki 140 restoranda məhsullar satışa çıxır və tamamilə satılır. Sonrakı illər, sahəsi genişlənib New York, Hawaii, Seatle kimi yerlərdəki Starbucks nöqtələrində satış başlayır.



Sarah, Starbucks CEO-su Howard Schultz-la tanış olur və bu dönüş nöqtəsi olur. Sarah, daha çox mağazada yer almaq istədiyini söyləyir və CEO-nu razı salır. Ardından S'well özünü Şimali Amerika, Braziliya və Asiyadakı 10.000 nöqtədə tapır. Sarah Kauss Starbucks-ın dünyanın hər yerində olan böyük bir canavar olduğunu söyləyir.



Maraqlıdır ki, bu razılaşmadan sonra S'well-in istehsal şəklini Starbucks-a uyğun hala gətirmək üçün 2 il məşğul olmuşdur. Sarah, Starbucks-ın ətrafa həqiqətən əhəmiyyət verdiyinin xüsusilə vurğulayır.



Yüksəlmə dövrü



S'well 2015-ci ildə 50 milyon dollar dəyərə çatır. Müvəffəqiyyətlərinin 10 milyon dollar olduğunu nəzərə alsaq, bu böyük bir böyümədir. 2016-ci ildə Avropa, Orta Şərq, Rusiya və Cənubi Afrikadakı ölkələrə də çatır. Bu vaxt S'ip by S'well adlı daha kiçik və daha ucuz şüşələr buraxılır.



Şüşə eyni zamanda çox "dəblidir". Bu an 200-dən çox dizaynı və rəngi olan şüşə üçün Sarahın hədəfi "moda həftəsinin şüşəsi" olmaqdır. New York Moda Həftəsi və TED konfranslarının şüşəsi olan S'well, eyni zamanda məşhurlarla da razılaşma edir və sosial medianın gücünü istifadə edir. Sarah Kauss xüsusilə bu nöqtələrə çox diqqət edir.



Bundan başqa S'well'in insanlara verdiyi faydasına görə də çox bəyənilir. UNICEF-lə olan müqaviləsi çox əhəmiyyətlidir.



Dünyaya gözəllik və yaxşılıq qatmaq istəyən bir layihə nə qədər da böyüyür. Doğrudan da dünya qadınlarla gözəlləşir.