Yerli avtoprom son 90 ildir ki, xarici avto istehsallarla gizli mübarizə aparır və onları üstələmək cəhdindədir, bizdən "xarici analoq" etalonları götürüb kollektiv şəklində göstərmək şərti nail olmayıb. Biz əvvəlki kimi onlardan qələbə və məğlubiyyət təcrübəsi əldə edərkən, onlar qalib gəlməyə və uduzmağa davam edirlər.
Ən aşkar marketinq zərərini "Ford" müşaidə etdi. Onun arsenalda Rusiya üçün maksimal dərəcədə uyğun bir Ford Everest adlı avtomobili mövcuddur. Bu Ford Ranger pikapı əsasında yolsuz yer avtomobilidir. Avtomobil yaponlar ın L200-dən Pajero Sport əldə etdikləri avtomobil əsasında yaradılmışdır. Yəni Rusiya satış həcmlərini artırır, gəlir gətirsədə, amerikalılar hələ də bu haqqda heç nə dərk etməyiblər.
Diqqətəlayiqdir ki, həmişə "Ford" Russiya bazarında maşınların standart ölçü tipində ən kəskin ehtiyacı anlayırdı. Belə bir vaxt var idi ki, yapon "Nissan-la" alyans, transmissiyanın klassik yoldan kənar sxeminə malik ilk nəsildən (1992) ''Ford Maverick'' əldə etməyə imkan yaradırdı.
Bu avtomobil uzun illər Rusiyada satılır və hətta sözügedən avtomobilə bəzən küçələrdə və kəndarası yollarda da rast gəlmək mümkündür. Lakin 2000-ci ildə amerikalılar "Mazda ilə" birgə Maverick II (Mazda Tribute) hazırlanmış Mazda 626 platformasını ixtira etmişdi. Avtomobil orta hesabla ildə min ədəd ləng satılan avtomobillərdən biri idi və tezliklə onun satışına son qoyulmuşdur .
Tamötürücü avtomobildə ehtiyac 2008-ci ildə Kuganın gəlişlə kəskinləşdi. Daha sonra şirkət belə bir qərara gəldi ki, bu seqmentdə modellərinin xətti bir az geniş olmalıdır və dizel mühərriki ilə işləyən debütant üzərində benzini dəstəkləmək lazım idi, bu səbəbdən də Maverick-in sürətlə geri qaytarıılmasına ehtiyac var idi, lakin artıq Escape adı altında. Avtomobil 2006-cı ildə təkmilləşdirilmişdir və Asiya ölkələri üçün restaylinq bəhrəsi qoyaraq layiqli ölkələrdə satışı dayandırılmışdır. Lakin bir il yarımdan sonra avtomobil təvazökarlığıyla satışları məyus edib Rusiya bazarını tərk etdi. Yəni bu model sırasını genişləndirmək ideyası baş tutmadı.
Yaponlarla nifaqdan sonra nəhayət yerinə Ford Everest avtomobili gətirmək idi. Model sırasının və cəhdinin heç bir harmoniyası marketinqi təsvir etmək üçün lazım deyildi. Everest-i satmaq və tələb olunmuş rahat Ranger cütlük əldə etmək kifayətdir. "Mitsubishi" cütlüyü Rusiya sahəsində əla oynayır və son zamanlar xüsusilə gözə çarpan universal Pajero Sport avtomobilinə tələbat L200-dən daha çoxdur. Yeni modellərin Rusiya bazarına gəlişi şəhadətnaməni güclü saxlayır. Bu bahalı, ədalətsiz və qərəzli prosedurdur. Xərclərin belə maddələrini nəzərdə alaraq, xarici avtokonserv mühasibatı otkat&vzyatka kimi izah etmək çox çətindir. Xüsusən uğursuz xərcləmə Escape tərəfindən edilmişdi.
Rusiyada "Ford" şirkətinin marketinq səhvlərinin əsas səbəblərindən biri, bizi Avropayla güman etməsindədir. Dəqiq asfaltlanmış ölkələrlə bərabər səviyyədə mühəndislik koordinatlarının vahid sisteminə daxil edilərək, amerikalılar keçidlərlə əzab çəkməyə hazırdırlar, özlərinə həqiqətlərin analiziylə zəhmət vermədən Rusiyanın daim keyfiyyətli avtomobillərinə tələbat həm də təmkinli qiymətlə Ford Ranger-i cəlb edir.