“LinkedIn” şəbəkəsi ölkəmizdə də işgüzar təbəqə tərəfindən aktiv istifadə edilən platformadır.


Bəs “LinkedIn” reklamları effektivdirmi? Effektivdirsə nə dərəcədə effektivdir?


LinkedIn-in son statistikasına, əsasən bu platformada öz sahələrinin peşəkarları kimi fəal iştirak edən 675 milyon istifadəçi var.


LinkedIn reklamları işinizin güclü bir peşəkar auditoriyaya çatmasına kömək etməsi üçün sərfəli vasitədir. Yalnız LinkedIn üzvləri nüfuzlu deyil, həm də orta internet istifadəçiləri izdihamının iki qat alıcılıq qabiliyyətinə malikdirlər. Reklam yayınlanmasına görə Facebook və Google-dan geri qalsa da LinkedIn-in özəlliyi xüsusi kütləyə xitab edə bilməsindən irəli gəlir.


Bəs bu platformadan reklamlarını yayımlamaq hansı şəxslər üçün sərfəlidir?


LinkedIn reklamları yalnız B2B şirkətləri üçün deyil; B2C şirkətləri, qeyri-kommersiya təşkilatları, universitetlər və əksər digər təşkilatlar da bu reklam platformasını böyük məqsədlər üçün, o cümlədən iş açmaq üçün uyğun ərizəçi tapmaq üçün xüsusi məqsədlər üçün istifadə edə bilərlər.


İndi isə platforma istifadəçilərinin niyə bu platformadan istifadə etmələrinin səbəblərinə baxaq:


- Karyera irəliləyiş: İstifadəçilər çox vaxt növbəti karyera hərəkətləri barədə düşünürlər və bununla bağlı axtarışda olur, öz müvəffəqiyyətlərini paylaşırlar.


- Peşəkar və şəxsi inkişaf: İstifadəçilər özlərini inkişaf etdirmək səbəbilə çox sərmayə qoyurlar. Məhsulunuz və ya xidmətiniz bu şəxslərin axtardıqlarına uyğun gələ bilərsə, LinkedIn reklamları potensial alıcı kütləsi yaratmağınız üçün uyğun vasitədir.


LinkedIn reklamları ilə istifadəçiləri təklif etdiklərinizlə maraqlandıqları və ya heç olmasa sizinlə söhbət etməkdə maraqlı olmaları ümidi ilə hədəf alaraq istifadəçinin xəbər lentində yer ala bilərsiniz.


LinkedIn reklamlarının ən yaxşı xüsusiyyətlərindən biri mövcud reklam növlərinin müxtəlifliyidir:


- Mətn reklamları: Bunlar LinkedIn daxilindəki məşhur səhifələrdə görünür, məsələn, LinkedIn üzv profil səhifələri, ana səhifələr, axtarış nəticələri və qrup səhifələri.


- Sponsorlu məzmun - Bunlar, əsasən LinkedIn istifadəçilərinin xəbər lentində paylaşılır.


- Sponsorlu mesajlar - Bunlar, mesajlaşma qutularında istifadəçilər platformada aktiv olduqda göndərdiyiniz birbaşa mesajlardır.


- Video reklamlar - LinkedIn istifadəçilərini videolarda (statik görüntülərdən daha çox) xəbər lentlərində cəlb etmək istisna olmaqla, sponsorluq edilmiş məzmun kimidir.


Müəllif: Fidan Əzizova