Rusiyanın "Animaccord" studiyasının "Maşa və Ayı" cizgi serialı xaricdə də real uğur qazandı: cizgi filmi 25 dilə tərcümə edilib və 100 ölkədə yayımlanır. "Maşa" dünyadakı minlərlə pərəstişkarını bir araya gətirdi, "Маша плюс каша" (Maşa+Sıyıq) bölümü YouTube-da bir rekorda imza atdı: bu, ən böyük video hostinq saytında 1 milyarddan çox baxış toplayan yeganə rus dilində video oldu.
"Maşa", hətta Almaniyada da sevilir. 2013-cü ildə uşaq televiziya kanalı KiKA bu cizgi filmini göstərmək hüququnu aldı. Bundan əlavə, Alman dilində xüsusi bir veb sayt da istifadəyə verildi. Animaccord Almaniyada 3 ilə 9 yaş arasındakı uşaqların 44%-nin Maşa ilə tanış olduğunu iddia edir.
Netflix serialı "Rus fenomeni" adlandırdı. Hər kəs Amerika, Yaponiya, Fransa cizgi seriallarının müvəffəqiyyətinə çoxdan öyrəşib, amma ilk dəfə meşədə itən qız haqqında bir rus xalq nağılına əsaslanan cizgi filminin bütün dünyada belə populyarlıq qazanmağı hamını təəccübləndirdi: Uğurun sirri sadədir: Maşa və Ayı universal mövzulara toxunur və universal macəralar göstərir. Yəni ki, bu cizgi filmi anlamaq üçün rus olmağınıza ehtiyac yoxdur.
Cizgi filmini göstərmək hüquqlarını ABŞ da alıb. "Rus fenomeni" ləqəbini alan Maşa ABŞ və Kanadada uşaqların ilk 10-luğuna girməyi bacarıb və Amerika animasiya jurnalına görə bu cizgi filmi Mickey Mouse və Tom və Jerry kimi bu janrın klassikinə çevriləcək.
"Serialın ideyası, böyüklər və uşaqlar arasındakı münasibətləri ibrətamiz formada deyil, komik bir formada göstərmək istədiyimizdən irəli gəldi, belə ki, bütün izləyicilər qəhrəmanların yaşadıqları hissləri anlaya bilsinlər istədik", - deyə layihənin direktoru Denis Çervyatsov danışır.
Çervyatsova, əsasən, çəkilmiş Maşa əsl bir prototipə sahib idi. 90-cı illərdə layihənin bədii rəhbəri Oleq Kuzovkin dənizdə istirahət edərkən çimərlikdə kiçik bir qız görür. Uşaq o qədər təbii və ünsiyyətə açıq idi ki, asanlıqla yad bir insanın yanına gedib onunla şahmat oynaya bilər və ya üzgəcləri götürüb onlarla üzməyə gedərdi. Düzdür, bir neçə gündən sonra tətil edənlər qızdan gizlənməyə başladılar - o, çox aktiv və bezdirici idi. Bu hekayə Kuzovkinin yaddaşında qalır və bir neçə il sonra serialın fikri ortaya çıxır.
Beynəlxalq uğurun səbəbi kimi Denis Çervyatsov deyir: "Mənə elə gəlir ki, hər hansı bir ölkədəki 5 yaşınadək bütün uşaqlar bir-birlərindən çox fərqlənmirlər". Bundan əlavə, serialda uzun dialoqlar yoxdur. Dialoqlardan çox hərəkətə diqqət ayıran serialın yaradıcılarına görə, serial hər şeyin aydın və sözsüz olduğu səssiz film formatına daha yaxındır.
2015-ci ildə Maşa və Ayı ən yaxşı animasiya nominasiyasında Mayamidəki Kidscreen mükafatını - bir növ Kanada Animasiya Oscarını qazandı. Kidscreen, Cartoon Network Studios və Dreamworks Animation Television kimi animasiya şirkətləri ilə birlikdə studiyanı ilin ən uğurlu istehsal müəssisələrindən biri adlandırıb.
Böyük Cizgi Film Festivalının Proqram direktoru Maria Tereshchenko, layihənin müvəffəq olmasını yaradıcıların uşaq yetişdirməkdə olan son tendensiyaları əks etdirə bilməsi ilə izah edir. Keçmişdəki klassik cizgi filmlərində bu yumorla göstərilən şiddətlə əlaqələndirilirdi. Ancaq 21-ci əsrdə bu kimi şeylərin uşaqların psixoloji inkişafı üçün zərərli hesab edildi. "Maşa və Ayı" şiddətin olmadığı tərəfi tapa bildilər. Bundan əlavə, uşaqlara daha çox sərbəstlik verilməyə başlandı və keçən əsrə nisbətən daha az məhdudlaşdırıldı. Buna görə müasir uşaqlar kiçik Maşada sanki özlərini gördülər", - deyə Maria Tereshchenko bildirir.
Müəllif: Leyla Kərimova