Konversiyanın yaxşı səviyyəsi istənilən saytın müvəffəqiyyətinin ən mühüm göstəricisidir. Ancaq bu rəqəm şirkətlərin əksəriyyətini həmişə qaydaya salmır. Konversiyanın göstəricisini yüksəltməyin bir çox üsulu var.


O üsullardan biri - çağırışlarla və reklam təklifləriylə düzgün hərəkət etməkdir:


1. Çağırışları yeniləyin


Hərəkətə çağırış (CTA) əsas təşkil edən lidoqenerasiya-dən biridir. Ancaq əgər siz artıq uzun müddət CTA-ın eyni şablonlarından istifadə edirsinizsə, istifadəçilər onlardan yorula və diqqət yetirməyə bilərlər. HubSpot-un məlumatına görə, CTA-ın dizaynı dəyişmədikcə, konversiyanın göstəricisi aşağı düşür.


2. Yeni təklifləri buraxın


Sizin əla, yeni hazırlanmış CTA-nız ola bilər, lakin əgər onlar köhnəlmiş reklam təkliflərinə aparırlarsa, konversiyanın göstəricisi çətin artar.


3. Reklam təkliflərini məşhur postlarda əvəz edin


Tutaq ki, siz onun altında xüsusi olaraq yaradılmış bloq-postda yeni reklam təklifi yerləşdirirsiniz. Buna baxmayaraq, post çoxlu sayda like və şərh toplasada təklif məşhurlaşmır. Trafiki itirməmək üçün qeyri-populyar təklifi daha effektivlə əvəz etmək olar.


4. Artıqları çıxarın


Bəzən istifadəçi bir sıra "maneələrə" görə məqsədli hərəkət edə bilmir:


- Təklifə giriş əldə etməzdən əvvəl istifadəçi çox uzun veb-forma doldurmalı olduğuna görə


- Qeyri-dəqiq hədəflə məqsədli səhifələrə görə


- Bir səhifədə daha çox sayda CTA-ın mövcüldluğuna görə


- Uyğun gəlməyən CTA-a görə


- CTA-ın yanlış və qeyri-dəqiq qısa hesabatlarına görə


5. A/B yoxlamasını və məqsədli səhifələrin və CTA-ın optimallaşdırmasını keçirin


Yoxlama və sonrakı optimallaşdırma çox güman ki, konversiya göstəricilərini yüksəltmək üsullarından ən yaxşısı hesab olunur. CTA-a gəldikdə isə, dizaynla, düymələrin ölçüsüylə, rənglərlə, mətnlə, tonlarla, vizuallaşdırmayla, yerləşdirmə yeri ilə təcrübə aparmaq olar. Əgər səhifələrdən söhbət gedirsə, müxtəlif veb-formaları və dizaynları test edə bilərsiniz.


6. Əlavə CTA-dan istifadə edin


5-ci bənddə bildirildiyi kimi, bir səhifədə hərəkətə bir neçə çağırışın yerləşdirilməsi neqativ konversiyanın göstəricisinə təsir edə bilər. Ancaq əgər bu çağırışlar bir-birini tamamlayırlarsa, onların istifadəsi dəyərləndirilir. Məsələn, əsas çağırış CTA-nın kitabını yükləmək, ikinci çağırış isə şirkətin bloquna abunə olmaq ola bilər.


7. CTA-nı uyğun səhifələrdə yerləşdirin


Əsas səhifədə olan məhsulunuzun demo-versiyasını istifadəçiyə dərhal yükləməyi təklif etmək lazım deyil. O hələ şirkətiniz haqqında heç nə bilmir və belə halda elektron kitabı yükləmək imkanı daha müvafiq olacaq.


Şəxsi saytın səhifələrində CTA yerləşərkən növbəti sxemdən istifadə etmək olar:






8. Əvvəlcədən bəzi səhifələrin optimallaşdırması haqqında düşünün


Əgər saytda gələcək tədbirə həsr edilmiş səhifə varsa, fərz etmək olar ki, trafik daha çox artacaq. Belə hallarda səhifənin optimallaşdırması və müvafiq CTA-ın yerləşdirilməsi haqqında əvvəlcədən xəbərdarlıq edilməlidir.