DÜNYADA
We are Social və Hootsuite şirkətləri ilə ortaq şəkildə nəşr olunan hesabatlar, texnologiyanın son bir ildə insanların həyatının daha da vacib bir hissəsinəçevrildiyini ortaya çıxardır.
Son 12 ayda sosial media, e-ticarət və video oyunlar əhəmiyyətli dərəcədə artıb. 2021-ci ilin əvvəlində dünya əhalisi 7,83 milyard idi. Bu əhalinin 5.22 milyardı, təxminən 66.6%-i 1 mobil telefon istifadə edir.
2021-ci ilin yanvarında dünyada 4.66 milyard insan internetdən istifadə edir ki, bu da keçən ilin analoji dövrü ilə müqayisədə 316 milyon 7.3% çoxdur.
Hazırda dünyada 4.20 milyard sosial media istifadəçisi var. Bu rəqəm son 12 ayda 490 milyon artaraq illik 13%-dən çox artıb.
Sosial media istifadəçilərinin sayı hazırda dünya əhalisinin 53%-dən çoxuna bərabərdir.
2020-ci il ərzində orta hesabla hər gün 1,3 milyondan çox yeni istifadəçi sosial mediaya qoşulub ki, bu da saniyədə 15 yeni istifadəçiyə bərabərdir.
Tipik sosial media istifadəçisi artıq hər gün sosial mediada 2 saat 25 dəqiqə vaxt sərf edir ki, bu da hər həftə həyatlarının təxminən bir günüdür.
Braziliyalılar, Kolumbiyalılar və Cənubi Afrikalılar da gündəlik olaraq orta hesabla 10 saatdan çox vaxt sərf etdiklərini deyirlər. Orta hesabla bir insanın gündə 7 və ya 8 saat yatdığını düşünsək, digər satların təxminən 42%-ni onlayn keçiririk və yatdığımız qədər internetdə vaxt sərf edirik.
Dünyadakı internet istifadəçilərinin təxminən üçdə biri hər ay mobil telefonlarında şəkil tanıma vasitələrindən istifadə edir və Pinterest Lens və Google Lens kimi vasitələr Latın Amerikası və Cənub-Şərqi Asiyada xüsusilə mənimsənmişdir. İnternet istifadəçilərinin təxminən 45%-i satın almağı düşündükləri məhsul və ya xidmət haqqında məlumat axtararkən sosial şəbəkələrəüz tuturlar. 55-64 yaşlı qadın internet istifadəçiləri 16-24 yaş arası kişilərdən daha çox onlayn alış-veriş edirlər. GWI məlumatları göstərir ki, hər 10 internet istifadəçisindən 9-u öz smartfonları vasitəsilə onlayndır, lakin üçdə ikisi də internetə girmək üçün noutbuk və ya masaüstü kompüter istifadə etdiklərini söyləyirlər. Vurğulamaq lazımdır ki, mobil telefonlar indi bütün ölkələrdəən çox istifadə olunan internet cihazıdır, lakin mobil telefonlar ilə kompüterlər arasındakı fərq xüsusilə Qərbi Avropada olduqca azdır. 16-64 yaş arasındakı TikTok istifadəçilərinin 85%-i Facebook istifadə etdiyini və eyni yaş qrupundakı Instagram istifadəçilərinin təxminən 95%-i YouTube-u da istifadə etdiyini söylədi. Kontekst baxımından hazırda ən az 6 platformanın 1 milyarddan çox aylıq aktiv istifadəçisi varkən, ən az 17 platformanın 300 milyondan çox aktiv istifadəçisi var. GWI-nin məlumatları göstərir ki, 55-64 yaş arası internet istifadəçilərinin üçdə ikisindən çoxu video oyun oynayır. Snapchat-da əldə edilə bilən 50 yaşdan yuxarı istifadəçi sayı son 3 ayda təxminən 25% artdı və bu yaş qrupundakı kişi istifadəçilər üçdə biri artdı. Covid-19 epidemiyası dünyadakı istehlakçıların onlayn alış-veriş etməsinə səbəb olduğu üçün elektron ticarət artmaqda idi. 16-64 yaş arası internet istifadəçilərinin təxminən 77%-i indi hər ay onlayn bir şey aldıqlarını söyləyirlər.
Covid-19 səbəb ilə 2020-ci ildə qida vəşəxsi qayğıən sürətli böyüyən e-ticarət kateqoriyası oldu. Kateqoriya 2020-ci ildə dünya miqyasında 400 milyard dolları keçdi vəəvvəlki ilə görə 40%-dan çox artdı. “Evdə işləmək” gələcəkdə bir çox insanın iş həyatının zəruri bir hissəsi olaraq qalır, buna görə məhsul və xidmətlərdə uzaqdan işləmək üçün daha çox yenilik görməliyik.
AZƏRBAYCANDA
2021-ci ilin yanvarında Azərbaycanda 8,26 milyon internet istifadəçisi olduğu halda, Azərbaycanda internet istifadəçilərinin sayı 2020-2021-ci illər arasında 202 min (2,5%) artdı. 2021-ci ilin yanvarında Azərbaycanda 4.30 milyon sosial media istifadəçisi olub. Azərbaycanda sosial media istifadəçilərinin sayı 2020-2021-ci illər arasında 600 min (16%) artdı. Ölkəmizdə sosial media istifadəçilərinin sayı 2021-ci ilin yanvar ayında ümumi əhalinin 42,2% -ə bərabər olub.
Chrome (77.7%) isə Azərbaycanda internet istifadəçilərinin veb səhifələri üçün ən çox istifadə olunan veb brauzeridir.