Araşdırma şirkəti Kantar, brendlərin dəyərini təhlil edib və dünyanın ən bahalı 100 markasının illik reytinqini dərc edib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, siyahıdakı brendlərin ümumi dəyəri 1,6 trilyon dollar artaraq 8,7 trilyon dollara çatıb. Lider dəyəri 612 dollardan 947,1 milyard dollara yüksələn “Apple”, ikinci yerdə “Google” brendi (819,6 milyard dollar), üçüncü yeri isə ötən ilki reytinqin lideri “Amazon” tutur . Onun dəyəri 705,6 milyard dollara çatıb.
Microsoft və Tencent ötənilki mövqelərini qoruyaraq dördüncü və beşinci yerdə qalıblar. Eyni zamanda, Microsoft'un dəyəri 201 milyard dollar artıb və Çinli İT nəhənginin brendi 27 milyard dollar ucuzlaşıb. Üç brend ilk 10-da yer alıb: "Visa", "Facebook" ("Meta"ya məxsus, ekstremist kimi tanınıb və Rusiyada qadağan edildi ) və "Alibaba".
Bu il Mastercard ilk onluqdakı yerini itirib. Onun yerini 21-ci sıradan yüksəlmiş Fransız moda evi "Louis Vuitton"un brendi tutub.
Reytinqdə ilk dəfə olaraq ərəb neft şirkəti "Aramco" brendləri təxmin edilən 99,3 milyard dollarla 16-cı yeri, Hindistanın İT şirkəti "Infosys" (33,55 milyard dollar), Latın Amerikası onlayn ticarət və ödənişlər ekosistemi "Mercado Libre" (29,9 milyard dollar) brendləri tutub. Fast food restoranlar şəbəkəsi KFC (22,3 milyard dollar) və onun brend dəyəri reytinqdə altıncı yerdə olan rəqabətədavamlı McDonald's-dan 35 dəfə aşağıdır.
Ən sürətlə böyüyən brendlər siyahısında birinci yerdə dəyəri 88% artaraq 10 milyard dollara çatan zərgərlik və saat istehsalçısı "Cartier", video hostinq sürətinə görə isə "YouTube" ikinci yerdədir. Ümumi reytinqdə o, dəyərini 83% artıraraq 86,2 milyard dollara çatdıraraq 24-cü yerdə qərarlaşıb, "Google" isə 79% artımla üçüncü yerdə qərarlaşıb.
Kantar həmçinin, Tesla markasının dəyərində bir artım görüb. Brend 78% böyüyərək 80 milyard dollar dəyər qazanıb. İstehlakçı texnologiya markalarının ümumi dəyəri 46% artaraq 1 trilyon dolları ötüb.
Ötən ilki reytinqdə Amazon bir il ərzində qiymətini 64% artıraraq birinci yeri tutub. Ondan sonra "Apple", "Google", "Microsoft", "Tencent" gəlib. "Apple" və "Amazon" 600 milyard dollardan çox qiymətləndirilən ilk brendlər olub. Siyahıdakı şirkətlərin ümumi dəyəri 7,1 trilyon dollar təşkil edib ki, bu da Fransa və Almaniyanın cəmindən çoxdur.